۲۵ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۵۸

فرمانده انتظامی اسدآباد عنوان کرد:

دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای و کشف ۹ فقره سرقت در اسدآباد

دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای و کشف ۹ فقره سرقت در اسدآباد

همدان - فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای وسایل و تجهیزات خودرو و کشف ۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ افشین یاری گفت: با توجه به وقوع چند فقره سرقت وسایل و تجهیزات خودرو در سطح شهرستان اسدآباد، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از جمع آوری مستندات و قرائن موجود در محل وقوع جرایم و پایش سیستم‌های تصویری در محل سرقت مشخص شد، سارقان با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ اقدام به سرقت می‌کنند.

سرهنگ یاری ادامه داد: روز گذشته مأموران کلانتری ۱۱ با تلاش‌های شبانه روزی خودروی مذکور را در حوالی پارک ملت شهرستان مشاهده و ضمن توقیف آن ۳ سارق را دستگیر و ۶ عدد باطری خودرو، یک عدد اره برقی، مقادیری مواد مخدر، تعدادی عابر بانک و یک عدد کارت ملی جعلی از آنان کشف کردند.

وی بیان کرد: متهمان در بازجویی‌های فنی و تخصصی به ۹ فقره سرقت وسایل و تجهیزات خودرو در سطح شهرستان اسدآباد اعتراف کردند.

سرهنگ یاری در ادامه از دستگیری زوجی توسط مأموران گشت کلانتری ۱۱ شهرستان اسدآباد خبر داد و اظهار داشت: این زوج از فروشگاه‌های سطح شهر اقدام به سرقت اجناس می‌کردند که به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دستگیری فردی گفت: این متهم از اعتماد شهروندان سالخورده و بی سواد سو استفاده کرده و با گرفتن کارت عابر بانک آنان، اقدام به انتقال وجوه به کارت خود می‌کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با ارائه توصیه‌های لازم به مالکان وسائط نقلیه در نگهداری صحیح از وسائط نقلیه خود، یادآور شد: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.


 

کد خبر 4877923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha