۱۷ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۵۶

تعریض قطعه سوم محور خضر نبی آبادان کلنگ زنی شد

تعریض قطعه سوم محور خضر نبی آبادان کلنگ زنی شد

آبادان – در مراسمی با حضور نماینده مردم آبادان در مجلس، تعریض و بهسازی و روکش آسفالت قطعه سوم محور خضر نبی آبادان کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در این مراسم با اشاره به اینکه این محور یکی از محورهای پرتردد در آبادان به شمار می‌رود و روستاهای بی‌شماری از این طریق به شهر وصل می‌شوند، اظهار کرد: این جاده که از چوئبده تا آبادان امتداد دارد کیفیت لازم را ندارد و همواره به دنبال رفع مشکلات ناشی از کم عرض و فرسوده بودن آن بودم.

جلیل مختار افزود: خوشبختانه امروز قطعه سوم این محور به طول ۶ کیلومتر کلنگ زنی شد و قرار است در مدت ۶ ماه کار تعریض، نوسازی، بهسازی و رو کش آسفالت آن به پایان برسد.

وی افزود: قطعه اول این محور به طول ۶ کیلومتر پیش از این تعریض، نوسازی و بهسازی شده بود و قطعه دوم نیز در دست ساخت است. با تکمیل این سه قطعه، تردد در این مسیر بسیار تسهیل می‌شود و تلفات انسانی به طرز قابل‌توجهی کاهش می‌یابد.

مختار با اشاره به اینکه این پروژه راکد بود، تاکید کرد: برای آغاز فعالیت قطعه سوم پیگیری‌های فراوانی به همراه «سید مجتبی محفوظی» دیگر نماینده آبادان انجام دادیم که خوشبختانه امروز این پیگیری‌ها به ثمر نشست.

سرپرست معاونت اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه تکمیل پروژه تعریض، بهسازی و روکش آسفالت محور خضر نبی یکی از فعالیت‌های جدی این اداره کل در حوزه راهداری است، بیان کرد: فاز اول این پروژه در ۶ کیلومتر به بهره‌برداری رسیده است. فاز دوم در دست پیمانکار است و فاز سوم نیز امروز کلنگ زنی شد.

محمد جولانژاد افزود: فاز سوم این محور از محل اعتبارات ملی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خوزستان انجام می‌شود و برای تکمیل آن مبلغ ۶۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است.

وی تاکید کرد: تکمیل پروژه تعریض، نوسازی و روکش آسفالت محور خضر نبی که آبادان را به چوئبده وصل می‌کند، در کاهش تلفات جاده‌ای و تسهیل تردد بسیار حائز اهمیت است.

کد خبر 4942348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha