۱۲ شهریور ۱۳۹۹، ۸:۴۳

حدود ۲ میلیون تن کالا در سیستان و بلوچستان جابجا شد

 حدود ۲ میلیون تن کالا در سیستان و بلوچستان جابجا شد

زاهدان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: یک میلیون و۸۸۲ هزار و ۹۷۷ تن کالا در سالجاری توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای در این استان حمل شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان، ایوب کرد اظهار داشت: یک میلیون و۸۸۲ هزار و ۹۷۷ تن کالا در قالب ۱۱۶ هزار و ۲۶۶ سفر باری در سال جاری توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای در استان سیستان و بلوچستان حمل شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: شرکت حمل و نقل داخلی کالا در محدوده زیر پوشش اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان (شمال) این حجم کالاها را جابجا کردند.

وی مواد نفتی، سیمان و مصالح ساختمانی را عمده کالاهای حمل شده سیستان و بلوچستان در این مدت ذکر کرد و ادامه داد: بیشترین بارنامه صادر شده این مدت به زاهدان و کمترین به شهرستان سراوان اختصاص دارد.

کرد گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا اقدامات لازم و پروتکل‌های بهداشتی به شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر استان ابلاغ شده و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی نیز در حال اجراست.

وی با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان سخت‌کوش و فعالان حوزه حمل و نقل تصریح کرد: یکی از مشاغلی که خالصانه و متعهدانه در دوران بحران کرونا خطر را به جان خریده و شب و روز خود را در دل جاده‌ها می‌گذرانند فعالان بخش حمل و نقل جاده‌ای و رانندگان حمل بار هستند که با طی مسافت‌های طولانی رسالت خود را برای آسایش مردم به آخر رساندند.

کد خبر 5013660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha