۱۵ مهر ۱۳۹۹، ۱۵:۴۲

پاسخ معاون دانشگاه آزاد مشهد به عدم اجرای یک بخشنامه

دانشجویان برای ترمیم معدل به گروه‌های خود مراجعه کنند

دانشجویان برای ترمیم معدل به گروه‌های خود مراجعه کنند

مشهد ـ معاون آموزشی دانشگاه آزاد مشهد با بیان اینکه وجود برخی ابهامات در دستورالعمل ترمیم معدل، باعث اجرا نشدن آن شد، گفت: دانشجویان می توانند از فردا این دروس را در گروه خود ثبت کنند.

مهدی یعقوبی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اجرا نشدن دستورالعمل ترمیم معدل برای دانشجویان دانشگاه آزاد، گفت: دستورالعملی که به دست ما رسیده، کلی بوده و ابهاماتی داشت لذا امکان اجرای آن وجود نداشت.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد مشهد با بیان اینکه ابهامات به معنای عدم اجرای کامل دستورالعمل نیست ولی نیاز به تکمیل آن است، اظهار کرد: هر دانشجو حداکثر ۶ واحد یا دو درس را می تواند به عنوان ترمیم معدل انتخاب کند ولی برای دانشجویی که ترم آخر است و ۲۴ واحد دارد، امکان استفاده از ترمیم معدل نیست. ابهاماتی از این دست باعث شد که تاکنون انجام نشود.

یعقوبی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی های صورت گرفته قرار شد انتخاب دروس برای ترمیم معدل غیر مکانیزه انجام شود، ادامه داد: بر این اساس، دانشجویان متقاضی ترمیم معدل می توانند برای دروس مدنظر در گروه خود نام‌نویسی کنند.

وی با تأکید بر اینکه فردا اطلاع رسانی عمومی در این خصوص صورت خواهد گرفت، ادامه داد: دانشجویان در تمامی مقاطع می توانند از فردا دروس ترمیم معدل خود را انتخاب کنند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد مشهد با اشاره به برگزاری کلاس ها به صورت مجازی، بیان کرد: با تجربه ای که نیم سال قبل به دست آوردیم، سعی کردیم اشکالات در خصوص کلاس های آنلاین را رفع کنیم.

وی با بیان اینکه سیستم آموزشی کشور سال ها بر یک اساس عمل می کرد، اظهار کرد: شیوع کرونا فرصتی را برای دانشگاه ها ایجاد کرد تا کلاس ها به گونه ای متفاوت برگزار شود.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد مشهد، خریداری تجهیزات، افزایش پهنای باند و ضرورت تهیه محتوای آفلاین را از جمله اقدامات برای کیفی کردن کلاس های مجازی در ترم جدید عنوان کرد.

کد خبر 5041805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha