۳ آبان ۱۳۹۹، ۸:۱۵

مدیرکل منابع طبیعی گلستان:

طرح کاداستر در حدود ۳۰ هزار هکتار از جنگل های هیرکانی اجرا شد

طرح کاداستر در حدود ۳۰ هزار هکتار از جنگل های هیرکانی اجرا شد

علی آبادکتول- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری  استان گلستان از اجرای طرح  کاداستر جنگل های هیرکانی و مراتع مربوطه به میزان حدود ۳۰ هزار هکتار پلاک تثبیت شده در شهرستان علی آباد کتول خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوطالب قزلسفلو اظهارکرد: در راستای اجرای مقررات کاداستر و با هدف حفظ و صیانت از بیت المال و اراضی ملی حدود ۳۰ هزارهکتار اراضی ملی (جنگل‌های هیرکانی و مراتع مربوطه) در شهرستان علی آباد تثبیت شد.

وی ادامه داد: پلاک‌های تثبیت شده در جنگل‌های این شهرستان شامل سیاه مرزکوه ۹ هزار و ۴۷۰ هکتار، چجا سه هزار و ۲۶۰ هکتار، الستان، نرسو و گنو ۱۵ هزار و ۵۴۰ هکتار، غریب آباد ۳۹۰ هکتار است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان اشاره کرد: این مقدار یک رکورد کشوری و استانی بوده و ثبت بقیه محدوده اراضی ملی هم در دستورکار قرار دارد.

قزلسفلو با تاکید بر اهمیت عملیات اجرایی کاداستر منابع طبیعی افزود: یکی از اولویت‌های امسال سازمان ثبت اسناد کشور اجرای طرح کاداستر منابع طبیعی است که در این راستا حرکتی جهادی آغاز شده و توانسته ایم مقداری از مشکلات موجود را از پیش رو برداریم و روند اجرایی کار را تسریع بخشیم.

وی اضافه کرد: با اجرای کامل این طرح از تعرض و سو استفاده‌های احتمالی از عرصه‌های ملی به شدت کاسته و بسیاری از مشکلات ثبتی برطرف خواهد شد.

کد خبر 5054929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha