۳۰ مرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۰۷

بدری در مخالفت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش:

سوابق محدود «باغگلی» با جایگاه تعلیم و تربیت کشور تناسب ندارد

سوابق محدود «باغگلی» با جایگاه تعلیم و تربیت کشور تناسب ندارد

نماینده مردم اردبیل در مجلس با بیان اینکه وزیر آموزش و پرورش باید از بطن فرهنگیان باشد تا بتواند توفیق داشته باشد،گفت: سوابق محدود «باغگلی» با جایگاه تعلیم و تربیت کشور تناسب ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، صدیف بدری در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی در مخالفت با برنامه‌های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، گفت: مجلس نقشی مهم و بی بدیل در تشکیل کابینه قوی دارد. جایگاه وزارت آموزش و پرورش بر همه مردم آشکار است و این وزارتخانه محل رشد سرمایه‌های فکری جامعه است و نباید اخلال و مشکلی در این وزارتخانه ایجاد شود.

وی بیان کرد: متاسفانه وزارت آموزش و پرورش در یک دهه اخیر به وزارتخانه‌ای بی ثبات از نظر مدیریتی تبدیل شده و در انتخاب وزیر این وزارتخانه به این دغدغه مهم توجه نشده است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس تصریح کرد: باغ گلی جوان خوشفکر و بادانشی است اما سوابق محدود وی با جایگاه حساس تعلیم و تربیت کشور تناسب ندارد.

بدری ادامه داد: فرهنگیان در اوضاع نابسامان اقتصادی و شرایط حاد کرونایی ایثار می‌کنند و باید مشکلات آنان حل شود.

وی گفت: همچنین باید سطح و کیفیت مدارس دولتی ارتقا یابد و برنامه ریزی برای رفع مشکلات این وزارتخانه از عهده هر فردی ساخته نیست.

نماینده مردم اردبیل در مجلس تاکید کرد: حسین باغ گلی فردی خارج از خانواده آموزش و پرورش است و هرگز نمی‌تواند منشا تحول موثر در نظام تعلیم و تربیت کشور باشد. وزیر آموزش و پرورش باید از بطن فرهنگیان باشد تا بتواند توفیق داشته باشد.

کد خبر 5285753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha