۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۴:۲۳

بر اساس گزارش روزانه وزارت بهداشت؛

۱.۱ میلیون دوز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است

۱.۱ میلیون دوز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است

گزارش روزانه مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، نشان می دهد که تا کنون نزدیک به یک میلیون و ۱۰۱ هزار دوز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، تا کنون ۸۸۹ هزار و ۹۵ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۲۱۱ هزار و ۸۲۲ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند.

بر همین اساس، مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به یک میلیون و ۱۰۰ هزار و ۹۱۷ دوز رسیده است.

علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، با اشاره به پایان فاز اول واکسیناسیون در کشور، گفت: فاز دو با افراد بالای ۸۰ سال آغاز شده است که امیدوارم تا پایان این هفته این افراد واکسینه شوند و از هفته آینده افراد ۷۵ تا ۸۰ ساله را واکسینه کنیم و پس از آن هم واکسیناسیون ۶۵ تا ۷۰ ساله‌ها آغاز خواهد شد.

وی افزود: در زمینه واکسن کرونا، سامانه‌ای طراحی و آماده شده است و به اطلاع مردم خواهد رسید. همچنان تاکید می‌کنم که برای واکسیناسیون به هیچ عنوان به مراجعه حضوری و حتی ثبت نام در سایت هم نیاز نیست و همکاران من با واجدین شرایط تماس گرفته و یا پیامک ارسال خواهند کرد.

کد خبر 5201977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • DE ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      0 0
      تبدیل تهدید کرونا به فرصت اقتصادی ، درست کردن اکسیژن و دستگاه اکسیژن ایرانی بعنوان کالای ضدکرونا در دنیا خریداران زیاد داره که بوسیله شرکت و کارخانه های ایران قدمی مهم برای صادرات و جذب ارز در ایران هست.