۱۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۱۹

جعفری اعلام کرد

عدم توجه کافی به بیانیه گام دوم انقلاب در سالهای اخیر

عدم توجه کافی به بیانیه گام دوم انقلاب در سالهای اخیر

مسئول دبیرخانه دهمین دوره نمایشگاه‌های دانش آموزی مدرسه انقلاب گفت: متأسفانه به خاطر شرایط کرونایی و مشکلات اقتصادی چند سال اخیر، این بیانیه آن طور، که باید مورد توجه قرار نگرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان و دهمین دوره نمایشگاه‌های دانش آموزی مدرسه انقلاب صبح امروز دوشنبه ۱۱ بهمن ماه برگزار شد.

محسن جعفری مسئول دبیرخانه دهمین دوره نمایشگاه‌های دانش آموزی مدرسه انقلاب در این نشست با عرض تبریک به مناسبت آغاز دهه مبارک گفت: رهبری در خصوص گام دوم انقلاب می‌فرمایند؛ در گام دوم مسئولیت سنگینی بر روش جوانان قرار داده شده است و امسال هم سومین سال صدور بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی با بیان اینکه متأسفانه به خاطر شرایط کرونایی و مشکلات اقتصادی چند سال اخیر، این بیانیه آن طور، که باید مورد توجه قرار نگرفت؛ گفت: انجمن اسلامی دانش آموزان به عنوان یکی از متولیان نهاد دانش آموزی، خود را مکلف دانسته است که دهمین دوره نمایشگاه دانش آموزی مدرسه انقلاب را با محوریت گام دوم انقلاب برگزار کند.

وی ابراز امیدواری کرد برگزاری دهمین دوره به خوانش دوباره بیانیه گام دوم انقلاب از سوی نوجوانان رو جوانان منجر شود.

جعفری با بیان اینکه گروه‌های دانش آموزی در قالب تیم‌های ۷ نفره در غرفه‌های مناسب در نمایشگاه حضور دارند؛ در خصوص نحوه ارائه مطلب در این غرفه‌ها گفت: مسئول غرفه با استفاده از کار تیمی، تحقیق و پژوهش و روایتگری اقدام به روایتگری برای هم سالان خود و دیگر بازدیدکنندگان از غرفه‌های نمایشگاه محتوای لازم را ارائه می‌کند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان اصفهان در خصوص اهداف این نمایشگاه گفت: سوق دادن جوانان به نقش و جایگاه خود در زمینه آزادی خواهی، تبیین نقش جوانان در تبیین عدالت اسلامی در گام دوم انقلاب، مهارت افزایی در حوزه روایتگری وقایع انقلاب اسلامی، جهت دهی به روحیه مطالبه گری، معرفی الگوهای موفق نوجوان در انقلاب اسلامی و تشویق دانش آموزان به مطالعه و تحقیق از جمله اهداف این نمایشگاه هاست.

جعفری با بیان اینکه مطالب تولید شده در سه برهه زمانی، بخش دیروز، بخش امروز و بخش فردا ارائه می‌شود؛ افزود: بخش دیروز به نقش نوجوانان در شکل گیری انقلاب اسلامی بخش امروز به موقعیت‌ها و چالش‌های امروز انقلاب اسلامی و بخش فردا به بحث مهدویت که در انتهای گام دوم انقلاب هم مورد تاکید قرار گرفته است و نقش نوجوانان در ساخت ایران قوی اختصاص دارد.

مسئول دهمین دوره نمایشگاه‌های دانش آموزی مدرسه انقلاب افزود: غرفه مکتب حاج قاسم ام از دیگر بخش‌های نمایشگاه مدرسه انقلاب است. که در آن با شاخص‌های مردمی بودن شجاعت، مقاومت رهبری جریان مقاومت آشنا خواهند شد.

کد خبر 5413214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha