۲۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۳۳

رئیس سازمان سیما ومنظر شهرداری ساری مطرح کرد؛

کاشت ۲۲۰۰ اصله نهال در ورودی های شهر ساری

کاشت ۲۲۰۰ اصله نهال در ورودی های شهر ساری

ساری- رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ساری از کاشت دو هزار و ۲۰۰ اصله نهال گونه های بومی، هیرکانی و غیره در ورودی های شهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نقی زارع گفت: طبق دستور استاندار مازندران مبنی بر ساماندهی مبادی ورودی شهرها، و تاکید شهردار مبنی بر اجرای طرح توسعه فضای سبز در محورهای مواصلاتی ساری، کاشت گونه‌های مختلف درختان در ورودی‌های شهر در حال انجام است.

وی افزود: تاکنون بیش از ۲۲۰۰ اصله نهال از گونه‌های بومی، هیرکانی، شیردار، چنار، افرا و ون در مبادی ورودی محور ساری- قائم‌شهر و ساری به نکا کاشته شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ساری گفت: اجرای این طرح را ارتقای رضایتمندی شهروندان در افزایش فضای سبز دانست و گفت: طرح درختکاری با تلاش و همکاری کارکنان این سازمان در مبادی ورودی قائم‌شهر به ساری و ساری به نکا انجام شد و هم‌اکنون در کمربندی بلوار دفاع مقدس محور روستای سمسکنده در حال اجرا است.

وی ادامه داد: طرح ویژه پروژه درختکاری علاوه برافزایش زیبایی در مبادی ورودی شهر فضای دل‌نشین و سایه‌انداز در مسیر جاده ایجاد می‌کند.

زارع گفت: پروژه کاشت درخت با توجه به اهمیت سلامت محیط‌زیست و برخورداری از هوای پاک یکی از دغدغه‌های شهرداری بوده که در جهت تأمین رفاه شهروندان به‌عنوان اولویت مدنظر قرارگرفته است و طی ماه‌های اخیر حدود ۴ هزار اصله نهال در نقاط مختلف شهر ساری کاشته شده و نهضت درختکاری ادامه دارد.

گفتنی است، در راستای اجرای دستور استاندار مازندران مبنی بر ساماندهی مبادی ورودی شهر، ساماندهی بلوار امام روح الله (ره) در محور ساری به قائمشهر نیز در حال انجام است.

کد خبر 5421847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha