۱۲ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۳۳

با راهیان نور؛

از بازدید یادمان شهدای پاوه تا عکس سلفی در طاق بستان

از بازدید یادمان شهدای پاوه تا عکس سلفی در طاق بستان

روایتگر اردوی راهیان نور گفت: دشمنان ایران و انقلاب اگر دیروز با اسلحه به دنبال اشغال پاوه بودند؛ امروز در فضای مجازی به دنبال اغفال ما هستند. 

به گزارش خبرنگار مهر، دومین روز از اردوی راهیان نور دانش آموزان منتخب اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان با بازدید از یادمان شهدای پاوه ادامه یافت.

محسن معذی روایتگر و از هم رزمندگان شهید چمران در پاوه با بیان اینکه پاوه در اوایل انقلاب بیش از ۶۵۰ شهید جان خود را در راه اسلام و انقلاب داد؛ گفت: ما پیچ‌و خم‌های زیادی را پشت سر گذاشته‌ایم. شاید امروز هم گرفتاری‌های زیادی وجود داشته باشد اما این ملت شیعه و سنی در کنار هم هستند.

معذی با بیان اتفاقات تاریخی اوایل انقلاب گفت: امروز هم دشمن به دنبال تفرقه انداختن بین شیعه و سنی است. اگر دیروز دشمنان ایران و انقلاب با اسلحه به دنبال اشغال پاوه بودند؛ امروز در فضای مجازی به دنبال اغفال ما هستند.

صبح یکشنبه دانش آموزان در اولین مقصد از برنامه خود با بازدید از تاق بستان، از آثار باستانی و گردشگری استان کرمانشاه نیز بازدید کردند.

در اردوی راهیان نور غرب و بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس روزهای شنبه و یکشنبه دانش آموزان پسر و روزهای دوشنبه و سه شنبه دانش آموزان دختر در این اردو حضور خواهند یافت.

کد خبر 5529400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha