۹ اسفند ۱۴۰۰، ۱۷:۱۹

امام جمعه بجنورد:

غفلت خانواده‌ها از فضای مجازی موجب بروز ناهنجاری در کودکان می‌شود

غفلت خانواده‌ها از فضای مجازی موجب بروز ناهنجاری در کودکان می‌شود

بجنورد- امام جمعه بجورد با اشاره به گسترش فضای مجازی، گفت: والدین موظف به مدیریت این فضا هستند زیرا غفلت از آن موجب بروز ناهنجاری های متعددی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری ظهر دو شنبه در آئین افتتاح سایت نسل سوم موبایل منطقه ناوه اظهار کرد: فضای مجازی همانند یک تیغ دو لبه است که اگر به آن بی توجه باشیم آسیب‌های متعددی را به همراه خواهد داشت.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: استفاده اجباری کودکان و نوجوانان از اینترنت و فضای مجازی وظیفه والدین در خصوص مدیریت این فضا را بسیار اهمیت دار کرده است.

وی با اشاره به اینکه افزایش استفاده از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی بر روابط خانواده‌ها تأثیر گذاشته است، افزود: غفلت خانواده‌ها و عدم آگاهی آن‌ها از فضای مجازی باعث تشدید آسیب‌های فضای مجازی می‌شود.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: تلفن همراهی که در دست فرزندان ما است برای استفاده و انجام فعالیت‌های علمی و آموزشی است؛ اما اگر به‌درستی از آن استفاده نشود مشکلات و ناهنجاری‌های اخلاقی را در بین جوانان و دانش آموزان ترویج می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با گرامیداشت سالروز بعثت نبی مکرم اسلام (ص)، گفت: اختلاف، دودستگی و وحشیگری از خصایص عرب در دوران جاهلیت بود که این ناهنجاری‌ها توسط رسول اکرم (ص) اصلاح شد و به‌جای آن اصول اخلاقی ترویج یافت.

وی افزود: انقلاب و نظام اسلامی ایران ادامه‌دهنده رسالت پیامبر اکرم (ص) است؛ زیرا با انقلاب اسلامی بود که ناهنجاری‌ها و مصائب دوران ستم‌شاهی از بین رفت و ملت به عزت و عظمت دست یافت.

نوری بر تقویت وحدت و دوری از اختلافات در روستاها تأکید کرد و گفت: اختلاف سمی مهلک برای توسعه روستاها محسوب می‌شود که باید با آن مقابله کرد.

کد خبر 5435921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha