۱۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۳:۳۹

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران:

متقاضیان نهضت ملی مسکن مدارک را بارگذاری کنند

 متقاضیان نهضت ملی مسکن مدارک را بارگذاری کنند

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: متقاضیان پس از ثبت نام جهت تکمیل فرایند ثبت نام در راه رسیدن به مرحله افتتاح حساب و دریافت اولین پیامک باید وضعیت خود را در سامانه کنترل کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، خلیل محبت خواه در خصوص فرآیند تکمیل اطلاعات متقاضیان اظهار داشت: اگر وضعیت متقاضی در انتظار بررسی باشد یعنی حائز شرایط اولیه است و باید در سامانه ثمن ( Saman.mrud.ir) در منوی مشاهده و پیگیری درخواست، وارد جزئیات و قسمت مدارک شده و نسبت به بارگذاری مدارک اقدام کند.

وی افزود: اگر متقاضی در وضعیت در انتظار دریافت و یا تکمیل استعلام باشد باید صبر کند تا وضعیت به حالت در انتظار بررسی تغییر کرده و بارگذاری را انجام دهد و اگر متقاضی در وضعیت در انتظار تأیید استعلام است باید به اداره راه و شهرسازی در استان تهران یا شهرستان‌ها مراجعه کند تا استعلام انجام و تعیین تکلیف شود و به وضعیت در انتظار بررسی تغییر یابد سپس ادامه بارگذاری مدارک کامل شده در پایان هم بعد از بارگذاری مدارک با مراجعه به اداره کل یا اداره شهرستانی تأیید اولیه با بررسی مدارک صورت پذیرفته و معرفی به بانک جهت تسهیلات انجام می‌شود.

کد خبر 5441139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سجاد IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
      3 6
      باسلام خدمت دوستان ماه گذشته تموم کارهای ثبت نام و انجام دادم و مدارک خودم و همسرم بارگذاری شد و دفتر اسناد رسمی هم رفتم. دفتر پیخوان گفت دیگه تموم این پیامک ک بابت بارگذاری مدارک اومده چیه؟؟؟ دقیقا باید چیکار انجام داد؟؟؟
    • IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
      6 0
      من ثبت نام کردم بعداز ثبت نام پیام اومده بارگذاری مدارک رفتم اداره راه وشهر سازی پیام نشون دادم گفتش تایید شده مشگلی نیست حالا که مشگلی نیست این پیام چیه اومده
      • بهمن IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
        2 0
        به من هم همین پیامک امده .چیکار کردین میشه منم راهنمایی کنید
    • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      0 1
      عالی