۲۳ اسفند ۱۴۰۰، ۲۱:۰۶

امام جمعه بوشهر:

دشمن ذهن‌ها را برای تسلیم فرهنگی هدف گرفته است

دشمن ذهن‌ها را برای تسلیم فرهنگی هدف گرفته است

بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: تهاجم فرهنگی ذهن‌ها را برای تسلیم فرهنگی هدف می‌گیرد و با ابزار رسانه‌ای از تمام مرزها عبور و در خانه‌ها و ذهن‌ها نفوذ می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر دوشنبه در نشست شبکه امامت استان بوشهر با موضوع مسجد جامعه پرداز اظهار داشت: روحانیت نوری است که از پرتو این نور جامعه منور می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این همایش افزود: تهاجم فرهنگی ذهن‌ها را برای تسلیم فرهنگی هدف می‌گیرد و با ابزار رسانه‌ای از تمام مرزها عبور و در خانه‌ها و ذهن‌ها نفوذ می‌کند.

وی گفت: تهاجم فرهنگی به‌دنبال مهندسی ادراکی است تا ساختارهای فرهنگیِ هویت دینی و ملی را از بین ببرد و سرزمین هدف را تجلی افکار و حرکات خود کند.

دشمن ذهن‌ها را برای تسلیم فرهنگی هدف گرفته است

نشست شبکه امامت استان بوشهر با موضوع مسجد جامعه پرداز امروز دوشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، قائم‌مقام تبلیغ و امور فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی و مدیرعامل بنیاد هدایت و حضور ۳۰۰ روحانی و مبلغ فعال در استان بوشهر در مصلای جمعه بوشهر برگزار شد.

در پایان این همایش از ۱۲ روحانی برگزیده استانی مهرواره اوج با رویکرد خدمت‌رسانی اجتماعی روحانیان و ۱۰ مبلغ برتر استان تجلیل شد.

کد خبر 5447056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha