۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۱۱

گزارش مهر از نبش خیابان سیزدهم؛

حقیقی‌ها به دنبال عیدی از بازار سهام

حقیقی‌ها به دنبال عیدی از بازار سهام

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در پایان دومین روز معاملاتی سال ۱۴۰۱ با ۱۲ هزار و ۷۳۰ واحد افزایش به یک میلیون و ۴۰۳ هزار واحد رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران در پایان دومین روز معاملاتی سال ۱۴۰۱ با ۱۲ هزار و ۷۳۰ واحد افزایش به یک میلیون و ۴۰۳ هزار واحد رسید.

شاخص کل هم وزن نیز با ۳ هزار و ۳۶ واحد رشد، عدد ۳۵۳ هزار و ۵۸۱ واحد را به ثبت رساند.

رشد دسته جمعی نماگرهای منتخب بورس تهران امروز در حالی رقم خورد که نمادهای معاملاتی «فولاد»، «فخور»، «شتران» اصلی ترین نمادهای تأثیرگذار در رشد شاخص کل بورس تهران بودند.

همچنین امروز گروه خودرویی در کنار شستا و گروه پالایشی‌ها همسو با خبرهای برجامی و نوسانات قیمت در بازارهای جهانی در کانون توجه معامله گران بازار سهام قرار گرفتند.

اقبال برای خرید سهام طی دو روز معاملاتی سال نو در حالی است که اغلب بازیگران این بازار را در حال حاضر حقیقی هایی تشکیل می‌دهند که در غیاب حقوقی‌های غیردولتی و تحرک مؤثر آنها در بازار در ایام نوروز، تلاش می‌کنند تا با نوسان گیری و استراتژی‌های کوتاه مدت نگر از سهم‌های عمدتاً شاخص ساز عیدی بگیرند.

معاملات امروز بورس تهران در حالی بسته شد که بیش از ۹ میلیارد سهم و اوراق مالی قابل معامله به ارزش بیش از ۴ هزار و ۲۷۴ میلیارد تومان میان خریداران و فروشندگان سهام دست به دست شد.

کد خبر 5454438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نانکلی US ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
      0 0
      ببین بازار تازه داره خوب میشه بنظر میاد تنها ویروس باقیمانده نوسانگیرا هستند که آفت بسیار بدی برای بورس وعامل ترس برای بازار مخصوصا تازهواردان بورسه با مالیات یا مدت دار کردن حق خرید فروش این ویروس رو مسولین ازبین ببرند همه چیز الان عالیه
    • خبرنگار ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
      0 0
      بسمه تعالی جناب آقای دکتر خاندوزی وزیر محترم اقتصاد و دارایی با سلام و احترام به استحضار حضرتعالی می رساند در تاریخ 27 شهریور 1400 ؛ خبر پایگاه خبری بازارسرمایه (سنا) مبنی بر اینکه خانم سارا علیاری، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: جشنواره ملی بورس و