۴ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۳۳

مهر بررسی می‌کند؛

ضریب دادن به ادعاهای پوشالی ضدانقلاب از سوی «سلبریتی‌های ناآگاه»

ضریب دادن به ادعاهای پوشالی ضدانقلاب از سوی «سلبریتی‌های ناآگاه»

طرح سناریوهای دروغین از سوی رسانه‌های معاند و ضریب دادن به این سناریوها از سوی «سلبریتی‌های ناآگاه» نکته‌ای است که دستگاه‌های نظارتی و به‌ویژه قوه قضاییه نباید از کنار آن ساده بگذرند.

خبرگزاری مهر، گروه جامعه؛ فوت مرحومه «مهسا امینی» در اواخر شهریورماه سال جاری سبب شکل‌گیری موجی از ابراز محبت و مودت از سوی کاربران در شبکه‌های اجتماعی شد و در عین حال این مطالبه را به‌وجود آورد که دستگاه‌های متولی در خصوص ابهامات موجود در خصوص فوت خانم مهسا امینی پاسخگو باشند.

شکل‌گیری این مطالبه به‌حق، با پاسخ مثبت حاکمیت مواجه شد؛ تا جایی که رؤسای قوا هر یک در حوزه و حیطه مسئولیت خود پای در میدان عمل گذاشتند و اقداماتی در تعامل دستگاه‌ها با یک دیگر برای پاسخ دادن به ابهامات موجود در افکار عمومی انجام شد.

ضریب دادن به سناریوی دروغین و پوشالی «قتل مهسا امینی» از سوی «سلبریتی‌های مبتذل»

به‌موازات پیگیری‌ها و اقدامات دستگاه‌های ذی‌ربط از جمله وزارت کشور، قوه قضائیه و مجلس شورای اسلامی، رسانه‌های لندن‌نشین و برخی از کاربران معلوم‌الحال شبکه‌های اجتماعی از جمله «سلبریتی‌های مبتذل» که از هر فرصتی برای بقای نام رنگ و رو رفته خود استفاده می‌کنند، بار دیگر دهان به ناحق گشوده و به موازات دشمنان قسم خورده این مرز و بوم سناریوی دروغین و پوشالی «قتل مهسا امینی» را دنبال کردند.

«تکلیف بما لا یطاق» برای نوجوانان از خارج از گود

نکته قابل تأمل در فقره ماجرای اخیر این است که بسیاری از سلبریتی‌های مبتذل که با جریحه‌دار کردن افکار عمومی، نوجوانان و جوانان را به ایجاد آشوب و اغتشاش تشویق کردند و برای نوجوانانی که احساسات آن‌ها بر افکارشان غلبه دارد، «تکلیف بما لا یطاق» تعریف می‌کنند، در خارج از کشور به‌سر می‌برند و همین امر خود نیت شوم آن‌ها را آشکار می‌سازد.

سناریوسازی‌های پی در پی از سوی ضدانقلاب

توجه و تدقیق در اخبار رسانه‌های معاند و محتوای منتشره در برخی از حساب‌های کاربران شبکه‌های اجتماعی حکایت از آن دارد که ضدانقلاب صرفاً به سناریوی «قتل مهسا امینی» بسنده نکرده و با سناریوسازی‌های پی در پی سعی دارد که به ظن خود افکار عمومی را نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدبین کند.

تکذیب سناریوی «سقوط اشنویه» و هجوم به زندان

از جمله این روایت‌سازی‌ها ناظر بر تصرف شهر اشنویه توسط اغتشاشگران و هجوم به زندان این شهر بود؛ در همین رابطه پیگیری‌های مرکز رسانه قوه قضائیه از دادگستری آذربایجان غربی نشان داد، در روزهای اخیر اغتشاشگران به ۳ پایگاه بسیج در شهر اشنویه حمله کرده‌اند که در پی این اقدامات ضد امنیتی چندین نفر دستگیر شده‌اند و کنترل شهر به صورت کامل با نیروهای انتظامی بوده و شرایط کاملاً عادی است.

همچنین ادعای دیگری با عنوان هجوم اغتشاشگران به زندان مرکزی شهر اشنویه و آزاد کردن زندانیان در فضای مجازی منتشر شده که پیگیری‌ها نشان می‌دهد این خبر عاری از صحت است و در حال حاضر شهرستان اشنویه و زندان مرکزی این شهرستان در امنیت کامل به سر می‌برند.

طرح سناریوی جا به جایی مأموران انتظامی و امنیتی با استفاده از خودروهای آتش‌نشانی برای توجیه حمله با کوکتل مولوتوف

یکی دیگر از روایت‌هایی که به محل اتکا و توجیه رسانه‌های معاند و ضدانقلاب برای هجوم به خودروهای آتش‌نشانی قرار گرفت، ناظر بر استفاده نیروهای امنیتی و انتظامی از خودروهای آتش‌نشانی بود تا جایی که اخیراً در چند مورد از ویدئوهای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی اغتشاشگران ضمن ضرب و جرح آتش‌نشانان اقدام به آتش زدن خودروی آتش‌نشانی با استفاده از کوکتل مولوتوف می‌کنند.

این در حالی است که حتی در «حقوق بین‌الملل بشردوستانه» یا «حقوق بشردوستانهٔ بین‌المللی»، نیروهای امدادی دارای صیانت هستند؛ به‌عبارت دیگر رسانه‌های فارسی‌زبان غرب‌نشین که داعیه حقوق بشر دارند، اقدام به انتشار فیلم‌های هجوم اغتشاشگران به خودروهای آتش‌نشانی و امدادی با این توجیه که حامل نیروهای انتظامی و امنیتی هستند، می‌کنند و به نوعی سایر اغتشاشگران را تشویق به انجام این اقدام می‌کنند.

ضریب دادن به ادعاهای پوشالی ضدانقلاب از سوی «سلبریتی‌های خائن»

ایراد آسیب به ۲۵ خودروی آتش‌نشانی طی ناآرامی‌های روزهای اخیر

در همین راستا؛ جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر از ایراد آسیب به ۲۵ خودروی آتش‌نشانی طی ناآرامی‌های روزهای اخیر خبر داد و افزود: متأسفانه طی ناآرامی‌های روزهای اخیر یک خودروی سازمان آتش‌نشانی تهران به‌طور کامل آتش زده شد و از بین رفت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با تکذیب ادعای جا به جایی نیروهای امنیتی و انتظامی با استفاده از خودروهای آتش‌نشانی، گفت: تمامی خدمات سازمان آتش‌نشانی برای مردم است و این ادعاها هیچ‌گونه پایه و اساسی ندارد.

مصدومیت چهار نفر از آتش‌نشانان در اغتشاشات روزهای اخیر

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران نیز از مصدومیت چهار نفر از آتش‌نشانان در اغتشاشات روزهای اخیر خبر داد و گفت: در جریان اغتشاشات روزهای اخیر ۱۵ میلیارد خسارت به تجهیزات این سازمان وارد شد.

ضریب دادن به ادعاهای پوشالی ضدانقلاب از سوی «سلبریتی‌های خائن»

طرح سناریوی عجیب استفاده نیروهای امنیتی از کیف کج از سوی ورزشکار سابق و اپوزیسیون فعلی

اخیراً حساب کاربری یکی از ورزشکاران سابق و اپوزیسیون فعلی که نام‌دار بودن خود را مدیون پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران است، با انتشار مطلبی در توئیتر خود مدعی شده که نیروهای امنیتی لباس شخصی از کیف کج استفاده می‌کنند و بر همین اساس مقدمات حمله و ضرب و جرح هر آن کس که در خیابان با کیف کج حضور دارد توسط اغتشاشگران را فراهم آورده و بر همین اساس می‌تواند برای طرح‌کننده این فرضیه بی‌پایه مسئولیت حقوقی به‌همراه داشته باشد.

ضریب دادن به ادعاهای پوشالی ضدانقلاب از سوی «سلبریتی‌های خائن»

دستور رئیس قوه قضائیه برای برخورد قانونی با «منابع ترویج دروغ و شایعه»

باید توجه داشت که طرح هر ادعا و سناریویی در فضای مجازی دارای تبعات و پیامدهای نامطلوبی در کف خیابان خواهد بود. در همین راستا، رئیس قوه قضائیه طی تماس‌های جداگانه‌ای با دادستان کل کشور و مراجع قضائی با اشاره به شگرد دشمنان و عناصر وابسته به گروهک‌های معاند در برانگیختن هیجانات مردم به ویژه نوجوانان و جوانان و تحریک احساسات آن‌ها با ترویج شایعات و اکاذیب‌، به مسئولان قضائی ذیربط در سراسر کشور دستور داد، در مورد برخورد قانونی با منابع ترویج دروغ و شایعه هم اهتمام صورت گیرد.

رئیس عدلیه تاکید کرد: نباید اجازه دهیم دشمن با سواستفاده از موقعیت به وجود آمده بخشی از جامعه را که بر اساس شنیدن برخی از اخبار غیر دقیق، دارای سوال و مطالبه می‌باشند را مساله دار و دارای شبهه کند.

اخبار و اطلاعات واصل شده از گوشه و کنار کشور حکایت از پایان فتنه اخیر به بهانه فوت مرحومه مهسا امینی دارد؛ اما نکته‌ای که دستگاه‌های نظارتی و مسئول از جمله قوه قضائیه نباید از آن غافل شوند، عملیاتی کردن محور مورد تاکید رئیس قوه قضائیه، یعنی برخورد قانونی با «منابع ترویج دروغ و شایعه» است تا در حوادث مشابه شاهد ضریب دادن از سوی اشخاص معلوم‌الحال به‌ویژه «سلبریتی‌های مبتذل» به سناریوسازی‌های دشمنان قسم خورده این مرز و بوم نباشیم.

کد خبر 5597155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ساده دل IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      8 2
      انها،فقط از بی شعوری مردم ایران وسوع استفاده میکنند،،مردم دچار فقر فکری مغزی شدن
      • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
        12 0
        مسئولین همیشه از این قضایا به نفع خودشون استفاده کردن،اتفاقا این صحبت در مورد مسئولین و مردم صدق می کنه،کی می خواد قوانین طبق اسلام اجرا بشه،کی می خوان جلوی فساد و رانت خواری ها گرفته بشه؟!
    • سید حیدر IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      9 7
      با سلام قوه قضاییه باید با اشد مجازات با اغتشاش گران و افراد مزدور سلبریتی که خیانتش به مملکت بر کسی پوشیده نیست برخورد کوبنده باشد تا همه بفهمند مشکل خانواده ایران فقط به خود ایران مربوط است نه به ادمهای سرخورده اونور آبی
    • سید حیدر IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      10 3
      با سلام قوه قضاییه باید با اشد مجازات با اغتشاش گران و افراد مزدور سلبریتی که خیانتش به مملکت بر کسی پوشیده نیست برخورد کوبنده باشد تا همه بفهمند مشکل خانواده ایران فقط به خود ایران مربوط است نه به ادمهای سرخورده اونور آبی
    • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      12 2
      وقت آن نرسیده از افراد سیاسی گرفته تا این نمک به حرامهای وطنی که تا خرخر از بیت المال قورت می دهند دمشان قیچی بشود یا بازهم پای مافیا در میان است تا کی به نام آزادی این نمک به حرامها سر سفره جمهوری اسلامی به نشخواری مشغول و نشترشرن توشکم این نظام باشد
    • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      9 4
      سلبریتی های خائن نه نا آگاه
    • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      10 5
      توروخدا سربازان گمنام سریع اقدام کنن این اشغال ها. و از خیابان ها جمع کنن. احمقها حالیشون نیست دارن کشور خودمونو نابود میکنن تاوان این ضررها رو خودمون باید بدیم اونور آبی ها گوه ول میخورن هیج وقت دلسوز ما نبودن نیستن نخواهند بود
    • سینا IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      8 3
      از قوه قضائیه تقاضا داریم از کنار فتنه ی بازیکنان و بازیگران به سادگی عبور نکند مجازات نکردن سلبریتی ها خیانت به مردم و مملکت است
    • سینا IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      8 1
      از قوه قضائیه تقاضا داریم از کنار فتنه ی بازیکنان و بازیگران به سادگی عبور نکند مجازات نکردن سلبریتی ها خیانت به مردم و مملکت است
    • موسوی IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      10 2
      توروخداقسم ازاین مزدوران وطن فروش خائن نگذریدشناسایی کنیدواعدام کنیدچون خیلی به روح وروان وکشوروبیت المال اسیب رساندن خدازشون نگذره
    • موسوی IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      5 2
      توروخداقسم ازاین مزدوران وطن فروش خائن نگذریدشناسایی کنیدواعدام کنیدچون خیلی به روح وروان وکشوروبیت المال اسیب رساندن خدازشون نگذره
    • خدا بنده IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      6 16
      شما رسانه معلوم الحالی هستید که مگر ارتش سایبری خودتان برای پست هایتان کامنت بگذارند. این نوشته هم برای انتشار نیست نوشتم شاید یکنفر از شما به راهی که باید، هدایت شود
    • عباس IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      8 3
      مرگ و ننگ ابدی بر علی کریمی خائن وطن فروش
    • عباس IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      5 2
      مرگ و ننگ ابدی بر علی کریمی خائن وطن فروش
    • اسد IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      8 1
      باید دستگاه قضا وطن فروشانی را که با دشمنان قسم خورده ایران همصدا شده و حیثیت کشور را بر باد می دهن توسط پلیس اینترپل دستگیر ودر ایران محاکمه شون
    • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      6 2
      باید خسارت‌هاوخونهای ریخته شده از سلیبریتیها ی تحریک کننده جوانان ونوجوانان کم تجربه گرفته شود یکبار برای همیشه مثل همه کشورهای مستقل اجازه ورود سلیبریتیها ی بیسواد به مسائل غیر تخصصی گرفته شود، احمقها در هر کاری اظهار نظر میکنند
    • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      7 1
      سلبریتی نا آگاه نه سلبریتی وطن فروش و خیانت پیشه کسانی که از صدقه سر جمهوری اسلامی آدم شدن کسانی که هر جور بخوان لباس میپوشن هر چی میخوان میگن بعد میگن آزادی نداریم کسانی که متاسفانه صدا سیما بهشون بها داد در واقع مارهایی که افعی شدن
    • مصطفی IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      8 2
      سلبریتی هایی که هزینه برای این مملکت درست کردند باید خسارت ها را جبران کنند . از پلیس حمایت می کنیم 8488
    • مصطفی IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      6 0
      سلبریتی هایی که هزینه برای این مملکت درست کردند باید خسارت ها را جبران کنند . از پلیس حمایت می کنیم 8488
    • محمد TR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      3 13
      چرا خودتون به کوچه علی چپ میزنید هرکس باشمامخالف باشه کم بصیرت به مخالفهای خود اجازه حضوربدید کل ایران بیرون خواهند آمد
      • کریم خر کش IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
        8 1
        کفتارها و لاشخوران در کمین نشسته اونطرف آبی منتظرحاکمیت بر جنازه های متعفن سقط شده شما احمقان هستند
    • جاسم اکبری IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      8 0
      سلبریتی های بیسواد باید محاکمه شود
    • lor AE ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      3 1
      روز قبل اغتشاشات تاکسی پراید دایی بنده سه. نفر با چاقو زدنش و ماشینش و پولا رو بردن در اهواز... نمیدونم دزد یا اغتشاشگر بودن اما چرا خیابونها و بزرگرهها دوربین مداربسته نصب نیست؟ چرا خودرهای ایرانی به وسایل ردیابی مجهز نیست؟ چرا قطعات شماره گذاری نمیشوند... قوه قضاییه مجرم اصلی هست
    • موری AE ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      11 15
      علی کریمی حرف حق زده تو که آقای مسول میلیاردی حقوقته بیا حقوقت رو بده کارگر وحقوق کارگر باش مال تو شما به الله قسم دلسوز مردم نیستید ۴۴ سال حقوق ریاله هزینه دلاره تازه این یکیشه بقیه پیشکش..پس ادعای دلسوزی نکن شما به فکد خودتان واطرافیانتان هستید کسی هم اغتشاشگر نبست مردم حقشون رو میخوان ۴۴بستون نیس
      • ساسان IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
        8 2
        تو میدونی همین کریمی از بیت المال تا حالا چقدر گرفته،کاخش رو در لواسان و..دیدی،اینا اگه مردمی بودن اینگونه مولتی ترلیاردر نمی‌شدند.پس دروغ میگه و خائن است و گرگی در لباس میش. رطب خورده کی تواند منع رطب کند.
    • اردشیر IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      5 6
      درود بر شما و سپاس فراوان بفرمایید با توجه به اینکه چرا فرموده اید فتنه پایان یافته است هنوز اینترنت کند و مشکل دارد؟ دوم چرا اینقدر آمبولانس در سطح شهر در تردد است آیا ماموران امنیتی عزیز بر مردم معترض شلیک می کنند؟ لطفاً پاسخگو باشید من دارم اعتمادم را به نظام از دست می‌دهیم متاسفانه
    • علی IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      10 1
      سلام نمیدونم چرا این دوستان به اندازه یک فرد عادی نمیخوان بفهمند که دارن تو زمین کی بازی میکنند اینها دیگه به اندازه یک انسان معمولی درک ندارند، نمیتونند تجزیه تحلیل کنند، متوجه نیستند! مردم هیچ گاه این رفتار واظهارنظر غلت ودشمن شاد کن اونها رو قبول ندارند، روز یکشنبه با اون راهپیمایی باید اینو فهمو
    • سیدسعادت اله ابطحی IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      5 0
      برخورد قاطع بدون گذشت چون سلبریتیها خیلی وقته امتحان خودشان راپس داده اند.نان امام حسین رامیخورن بعدشمشیربرای یزید.انهافکرمیکنن بامعروف شدن میتواننددیوار امنیت برایشان درست شده.اول ازهمه زندان دوم مصادره اموالشان سوم خلع تابعیت
    • حسینی IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      7 2
      متاسفانه هیج وقت به مطالبات مردم ته پاسخی داده شد بلکه برعکس مسئولان دلسوز فقط دا کتمان و پاک کردن صورت مسئله را پیش گرفتند .‌و چندین برخورد خشن و زننده که با خانم شد بجای برخورد با مجرمان برعکس با خود شاکیان برخورد شد. این مطالبات ها انباشته شد و باعث این اعتراضات شد.ولی بازهم عبرت نمیشود متاسفانه
    • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      5 25
      علی کریمی اشغال
    • لعیا IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      4 1
      مرگ بر خائنین .....این ماجرا هم تموم میشه و رو سیاهی به زغال میمونه ...
    • حسین IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      4 10
      حتما باید با علی کریمی برخورد بشه، که اگه نشه، جفا و ظلم بزرگ به اسلام و انقلاب اسلامی و ایران و ملت اصلی و بزرگ ایران اسلامی است#مجازات_کریمی
    • حمید IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
      5 4
      ناآگاه نیستن گناه کورشون کرده
    • روحی IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
      1 0
      واقعأچرا ادم باید خودش بدنام کنه که چی شمادوس داری ناموست بی حجاب بیادداخل خیابون خاستت چی که این جوری خودتت رااز چشم مردم اناختی
    • . IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
      3 2
      خاک تو سرت علی کریمی
    • US ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
      0 1
      یه سوال اساسی ... مردم برای اعتراض مدنی قانونی چکار باید بکنند چطور انجام بدهند با چه شرایطی باشه که انگ آشوبگر و اغتشاشگر نخورند . لطفا راهنمایی کنید
    • IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
      1 0
      کسایی که ماشین اتش نشانی و امبولانس حمله کردن حساب نمی کنن اگر ماشین اتش نشانی و اورژانس بخاطر کم شدن تعدادشان در اغتشاش فقط چند دقیقه دیر بیاد چند نفر غیرمستقیم بدست اغتشاشگرا با سکته و ... کشته خواهند شد
    • غلامرضا IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
      2 0
      برپدر و مادرشون لعنت ، خدا ازشون نگذره ، امیدوارم در قعرجهنم با اربابانشون محشور بشن .
    • سعید IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
      2 0
      این ارازل به قول شما سلبریتی اگر پول مفت با چهارتالگد زدن به توپ جایگاه برای خودشان قائل شده اند مصادره بشه سکته می‌کنند ودیگر بقیه مریضها جرآت خیانت علنی نمی کنند
    • رضا AE ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
      1 1
      طرف سواد نوشتن واژه (غلط) را نداره..غلط را با ت نوشته خدای من بعد اومده تز داده ...داداش تو برو ۵کلاس اکابر بخون بعد بیا فضای مجازی نظر بده..بیسوادی بد دردیه ..فقط ادعا داره
    • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
      2 0
      سلبریتی های پررو واز خود متشکر که هر چی دارن از ملته جای تاسف داره با این به ظاهر خود شیرینی و دلسوزی برای این مردم لعنت به شما سلبریتی های بی جنبه وپول پرست
    • سیده IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      1 0
      تمام خائنین وطن فروش روباید اعدام کنن چه سلبریتی چه غیر سلبریتی
    • IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      0 0
      سلام لطفا کمی تامل کنید.بهتون پیشنهاد میکنم مستند شنود که برای اقای امینی خواه هست و از زنده شدن دوباره بسیار جالب یه ادم از اون دنیا را روایت میکنه،که می تونه تو خیلی از زمینه هایی که تو این زمان بهش ممکنه تردید داشته باشیم پاسخ بده. خواهشا این مورد را برای رفع تردیدهاتون ببنید.ان شا اله
    • IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۸
      0 0
      ما ایرانیان یک ملت واحدیم ورزشکاران و بازیگران معلمان و پزشکان و پرستاران و بسیجیان و سپاه و ارتش و کسبه و کارگران همه با هم خواهر و برادر هستیم این که هر روز یک گروه را به جرم گناه نکرده تهمت بزنیم کاری بسیار خطا و نابخشودنی است