۱ آذر ۱۴۰۱، ۸:۵۹

«او شبیه به هری کین است»

پیشنهاد «مهدی طارمی» به منچستریونایتد بعد از گلزنی به انگلیس

پیشنهاد «مهدی طارمی» به منچستریونایتد بعد از گلزنی به انگلیس

یک رسانه انگلیسی تاکید کرد مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بعد از گلزنی به انگلیس می‌تواند گزینه مناسبی برای تقویت خط حمله باشگاه منچستریونایتد باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روز گذشته برابر انگلیس با نتیجه ۲ به ۶ شکست خورد. هر دو گل ایران توسط مهدی طارمی به ثمر رسید؛ مهاجمی که با این دو گل به عنوان بهترین گلزن تاریخ ایران در جام‌های جهانی دست یافت.

طارمی که فصل درخشانی را در تیم پورتو پشت سر گذاشته بود و سومین سال حضورش در این باشگاه پرتغالی را تجربه می‌کند، حالا از سوی یک رسانه انگلیسی به عنوان یک گزینه مناسب برای تقویت خط حمله منچستریونایتد مطرح شده است؛ بخصوص در این شرایط که باشگاه انگلیسی به دنبال پیدا کردن جانشینی برای «کریستیانو رونالدو» است.

وب سایت thepeoplesperson که یکی از سایت‌های نزدیک به باشگاه یونایتد است و عمدتاً اخبار این باشگاه را پوشش می‌دهد، در پایان بازی تیم‌های ملی انگلیس و ایران با اشاره به آمار خوب طارمی در تیم ملی ایران و باشگاه پورتو، نوشت:

«طارمی در حال حاضر در ۱۳ بازی ۶ گل زده و ۵ پاس گل داده است - که اساساً در هر بازی یک گل زده است. از این نظر، طارمی شباهت زیادی به هری کین دارد و از آنجایی که یونایتد مدت‌هاست که هوادار این بازیکن تاتنهام بوده است، علاقه شیاطین سرخ می‌تواند بسیار منطقی باشد.»

این وب سایت همچنین با بیان اینکه طارمی در سن ۳۰ سالگی راهی طولانی برای رسیدن به اوج داشته است و در سال ۲۰۱۹ با قراردادی با ریو آوه در پرتغال به اروپا رفت، گزارش خود را به این شکل ادامه داد:

«تنها یک سال طول کشید تا پورتو بتواند طارمی را جذب کند و آنها مطمئناً با بازیکن شماره ۹ که ۶۲ گل به ثمر رساند و ۴۳ پاس گل در ۱۱۵ بازی برای پورتو داده است، پاداش‌های خوبی را درو کرده‌اند. با توجه به اینکه کریستیانو رونالدو در حال خروج است و یونایتد در خط حمله گزینه‌های کمی دارد، طارمی بازیکنی است که احتمالاً تأثیر فوری بر تیم اریک تن هاگ خواهد گذاشت. شیاطین سرخ فاقد بازیکنی با مشخصات او هستند.»

این رسانه انگلیسی همچنین تاکید کرد که باشگاه پورتو برای فروش طارمی حداقل مبلغ ۲۰ میلیون یورو طلب می‌کند اما باتوجه به سن و سال این بازیکن ممکن است فرصت انتقال او به یک تیم بزرگ را از دست ندهد.»

خبرگزاری مهر را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

کد خبر 5637438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • هادی IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
      16 21
      بی شرف ها بااین بازی کردنتون خجالت نکشیدید از این همه شهید تف به همتون
    • ایرانی اصل IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
      فقط طارمی بقیه کشک
      • پسر ایران AE ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
        14 60
        فوتبال بازی تیمیه نه فرد محور اگر پاس گل خوب نباشه مهاجم تو موقعیت گلزنی قرار نمیگیره در ضمن این همون طارمی هست که روبروی اسپانیا تک به تک رو بیرون زد تا ایران نتونه صعود کنه متاسفانه اما مشکل ما اینه که حافظه تاریخی بسیار ضعیفی داریم یک توپ روی پاش نشست همین در سایر موارد تماشاگران رو نشانه رفت
    • جواد اصلانی IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
      33 14
      سلام دم مهدی گرم دیشب دلمون رو شاد کرد مهدی طارمی اسطوره تویی بقیه اداتو در میارن
    • پیمان IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
      34 12
      مهدی طارمی دمش گرم ایشالله آنقدر بدرخشه وموفق باشه هر آدمی نون دلشو میخوره
    • . IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
      20 4
      غیرت عشق به وطن خوشحالی مردم دم کسایی که به فکر حل مشکلات و شادی مردم هستن گرم از استوک پوش تا پوتین پوش
    • رضا IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
      17 18
      لطفا یه چیزیو الکی گندش نکنید دو سه نفرم میخونن باورشون میشه، اخه سطح رونالدو و طارمی اصلا قابل مقایسه نیست که طارمی جای رونالدو رو بگیره
    • IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
      8 3
      بذارین بازیش رو بکنه.هواییش نکنین
    • IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
      4 2
      مگر طارم خر بشه بر۸ تو این تیم چون این تیم با بحرا’ن باشگاهی روبرو ست
    • ناشناس IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
      12 0
      تورو خدا این ۳ روزی که استراحت می کنیدیک ذره بشینیدوازتلویزیون مسابقات دیگر کشورها رو نگاه کنید.پتانسیل دارید.ولی کلا ترس دارید توپ رو نگهداریدیا باتوپ رو به جلو بروید.چرا دروازه بان فقط شوت میزنه مگر میترسیدازجلوی دروازه بازی رو شروع کنید.یک خورده به خودتان باورداشته باشید.
    • ناشناس IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
      9 20
      به چی خودتان نازکردین سرودنخوندین.همونایی که شما خواستیدخوشحال کنید. تماشاگران ایرانی که بیشترخارج از ایران زندگی می کنند.واز اونجا دایه دلسوزتر از مادر میشن.ازروی سکو ها شعار بی شرف سردادن.خوب چرا؟سرودنشان هویت و وجود و نماد انسان ویک کشور است.
    • IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
      1 0
      یکی نیست بگه بازی فوتبال چه ربطی به شهدا داره،هر اتفاقی که میفته شهدا را چاشنی حرفاتون میکنید
    • حسین IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
      2 1
      اره دیگه تیم ملی ما فقط شده سکوی پرتاب و بخور بخواب یه سریا!! طرف میاد تیم ملی که ازاونجا بره اروپا و.... بعدش زورش میاد واسه تیم ملی کشورش یه سرود ملی بخونه....اگر ما قهرمان جام جهانی هم بشیم بخدا دیگه ارزش نداره چون اخلاقو باختیم.اینجوری ای کاش اصلا نمیرفتیم جام جهانی