۱۱ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۴۱

با استقبال از نکونام و برانکو؛

پیشنهاد پیشکسوت ایران برای تیم ملی/ کی‌روش تکراری شده است!

پیشنهاد پیشکسوت ایران برای تیم ملی/ کی‌روش تکراری شده است!

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای تیم ملی باید یک سرمربی جدید انتخاب بشود و تا چهار سال آینده در تیم بماند.

به گزارش خبرنگار مهر، بهنام ابوالقاسم پور پیشکسوت فوتبال ایران و بازیکن سابق تیم ملی در خصوص عملکرد ایران در جام جهانی قطر و آینده تیم ملی گفت: به نظرم کارلوس کی روش تکراری شده است. اگر آدمی را که بیش از حد ببینی خسته می‌شوی. کی روش در پنج تورنمنت سرمربی ما بوده و جامی را نیاورده است. کسانی هم که با او کار کرده‌اند خسته هستند. باید یک نیروی جوان بیاید.

ابوالقاسم پور از نکونام، گل محمدی و قلعه نویی به عنوان مربیان مناسب داخلی برای تیم ملی نام برد و افزود: اگر ترکیبی از مربیان جوان و باتجربه بگذارند می‌توانیم در آینده موفق باشیم.

وی در خصوص ارزیابی اش از حضور برانکو ایوانکوویچ در تیم ملی به جای کی روش تاکید کرد: بله ایشان هم می‌تواند. باید یکی باشد که این بچه‌های جوان را جذب کند و از آنها بازی بگیرد.

پیشکسوت فوتبال ایران پیشنهاد داد کی روش در کنار تیم ملی بماند اما نه به عنوان سرمربی. ابوالقاسم پور گفت: می‌توانند کی روش را به عنوان مدیر فنی تیم ملی بگذارند. یک نفر را بگذارند کنارش تا تجربه اش را به مربی ما منتقل کند. از کنار کی روش مربی‌ای جز نکونام بیرون نیامد.

وی افزود: مارکار آقاجانیان آن گوشه‌ها قایم می‌شود و جلو نمی‌آید. او بچه خوب و محجوبی است. به نظرم کی روش به عنوان یک مدیر فنی خوب می‌تواند کمک کند. شخصیت بین المللی او خوب است.

کارشناس فوتبال ایران خاطرنشان کرد: مربی عربستان مگر مربی بدی است؟ او آرژانتین را هم برد. به نظرم از همین جام ملت‌های آسیا یک مربی را در تیم بگذارند تا چهار سال باشد و استعدادهای خوبی برایمان پیدا کند.

کد خبر 5644985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      3 2
      آقای ابوالقاسم پور این سرمربی روش کارومدیریتش درامریکای جنوبی و افریقا درتیمهای ملی کلمبیا و مصرشکست خورد و درقاره آسیا هم با دوشکست تیم ملی ایران درجام جهانی ۲۰۲۲ قطر چه تجربه ای دارد که به مربیان ایرانی منتقل نماید. آقای یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس و امیرقلعه نوعی سرمربی گل گهرتجربه بیشتردارند
    • علیرضا IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      2 4
      فقط اسکوچیچ
    • احمد AE ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      1 1
      یعنی در بین اینهمه تحصیلکرده و پیشکسوت فوتبالی یک مربی پیدا نمیشود؟؟؟؟؟؟؟کی روش تیشرت پوشیده با گردنبند طلا کنار زمین ژست گرفته!!!!حالا یک ایرانی چنین تیپی میزد دنیای فوتبالش نابود میشد!!!عشق خارج مسئولینو کشته فقط برای ملت غرب اخی شده!!!!یک اتاق فکر از فوتبالیستهای قابل تشکیل بدین.
    • هکتور RO ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      1 1
      کیروش کمر به نابودی تیم ملی زده وبه غیر از غارت بیت المال هیچ دستاوردی ندارد هر چند تاج ودارو دسته اش تا روز اخر لجبازی میکنند واو را نگه میدارند
    • من IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      1 1
      ی سوال داشتم از اقایون..اگه کیروش خوب بود چرا ولش کردید رفت.اگه بد بود چرا دوباره اوردیش؟اگه ی نفر جواب سوالمو بده ممنون میشم
    • حسین IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      2 1
      به نظرم عملکرد ژاپن و کره جنوبی و استرالیا در جام جهانی اثبات کرد که ترسوها جایی در بین بزرگان فوتبال ندارند . روش ضد فوتبالی بزن زیرش سالهاست که منسوخ شده و کی روش ترسو حتی یکروز نباید روی نیمکت مربیگری تیم ملی بمونه ، کی روش در پنج تورنمنت هیچ موفقیتی برای ما کسب نکرد و در آینده هم نمیکنه.
    • محمد IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      0 0
      مربی عربستان عالیه ،اگه نشد همون اسکوچیچ