۱۶ فروردین ۱۴۰۲، ۷:۳۲

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

۸۰۰ نفر مبلغ به مناطق مختلف خراسان جنوبی اعزام شدند

۸۰۰ نفر مبلغ به مناطق مختلف خراسان جنوبی اعزام شدند

بیرجند-مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: طی ماه مبارک رمضان تاکنون ۸۰۰ نفر مبلغ در قالب پویش محله همدل به مناطق مختلف خراسان جنوبی اعزام شدند.

حجت‌الاسلام احمد رضایی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تاکنون ۸۰۰ نفر مبلغ طبق آمار ثبت نامی در سامانه با محوریت پویش محله همدل در ماه مبارک رمضان به اقصی نقاط خراسان جنوبی اعزام شدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه پیش بینی می‌شود این آمار تا روزهای آتی ماه مبارک رمضان به هزار و ۲۰۰ نفر برسد، گفت: همچنین در مبارک رمضان اعزام مبلغ ویژه به ایستگاه‌های سلامت و پارک‌هایی که مسافرین تردد دارند، توسط ادارات تبلیغات اسلامی در شهرستان‌ها را داریم.

اشاره به یک افتخار قرآنی خراسان جنوبی

رضایی با اشاره به درخشش اخیر نخبه نه‌ساله قرآنی در خراسان جنوبی، افزود: رشد استعدادهای قرآنی افرادی چون خانم عطیه عزیزی به واسطه محیط خانواده صورت گرفته است که بسیار ارزشمند است.

وی یادآور شد: شب‌های ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی است که انس بیشتری در محیط خانواده با قرآن برقرار شود و دل‌ها را با نور قرآن از زنگارها بشوییم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در زمینه تبیین زوایای مهرواره محله هم‌دل در خراسان جنوبی گفت: در بحث مهرواره محله همدل سه نشست با دبیران شهرستانی و مجریان برگزارشده است و امیدواریم اجرای پویش نتایج مطلوبی را نیز در بر داشته باشد.

رضایی افزود: در اولویت‌بخشی به فعالیت‌های شبکه امامان محلات نیز سه موضوع مورد تأکید بوده است که یکی بحث کرسی‌های تلاوت و تفسیر کوتاه است.

وی ادامه داد: بحث دوم سفره‌های افطار ساده و بحث سوم گره‌گشایی و حل مسائل مردم محله و روستا و نشر خوبی‌ها است که به نحو احسن در استان اجرا می‌شود.

تلاش برای تجهیز علمی مبلغین

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: در راستای تجهیز علمی مبلغین، محتواهای خوب و کتاب‌های ارزشمندی برای تبلیغ در اختیار مبلغین قرار داده‌شده است.

رضایی با تأکید بر اینکه محوریت تبلیغ مبلغین مهرواره محله همدل خواهد بود، گفت: فایل تبیینی مهرواره به دست تمام مبلغین در این طرح رسیده و اگر عملیاتی شود در استان اتفاق بسیار خوبی رخ خواهد افتاد.

وی یادآور شد: در این مهرواره افرادی از خود مردم تلاش می‌کنند که مسائل فردی و جمعی محله شأن را در بازه زمانی مشخصی و بر اساس الگوی حل مسئله رفع کنند.

کد خبر 5746901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha