۳۰ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۳۹

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

۴ شهرستان استان گیلان در وضعیت زرد هستند

۴ شهرستان استان گیلان در وضعیت زرد هستند

رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه ۵۱ بیمار کرونایی در استان بستری هستند،گفت: شهرستان های رودبار، صومعه سرا، فومن و ماسال در وضعیت زرد قرار دارند.

فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در گیلان اظهار کرد: در حال حاضر ۵۱ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی گیلان بستری هستند.

وی با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته ۶ بیمار کرونایی در مراکز درمانی گیلان بستری شدند، ادامه داد: وضعیت ۷ نفر از بیماران کرونایی وخیم گزارش شده است.

مهرابیان با اشاره به بستری ۲ بیمار در بخش‌های ICU در این مدت خبر داد و افزود: ۱۲ بیمار کرونایی نیز جهت دریافت خدمات درمانی ویژه‌تر به بخش‌های مراقبت‌های ویژه انتقال یافتند.

وی با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته ۶ بیمار کرونایی بهبود یافتند، ادامه داد: این افراد با صلاحدید پزشک از مراکز درمانی گیلان مرخص شدند.

مهرابیان با اشاره به شهرستان‌های زرد کرونایی گیلان گفت: طبق اعلام وزارت بهداشت رودبار، صومعه سرا، فومن و ماسال در وضعیت زرد (نسبتاً) پر خطر قرار دارد.

وی با بیان اینکه هیچیک از شهرستان‌های گیلان در وضعیت قرمز قرار ندارد، ادامه داد: مابقی شهرستان‌های گیلان در وضعیت آبی قرار دارد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان تصریح کرد: خوشبختانه با استفاده از روش‌های ساده‌ای مانند زدن ماسک می‌توان از انتقال این بیماری به دیگر افراد جلوگیری کرد.

کد خبر 5712702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha