۸ اسفند ۱۳۸۹، ۱۲:۲۹

هاشمی فشارکی در گفتگو با مهر:

نیروگاه اتمی بوشهر از سطح ایمنی بسیار بالایی برخوردار است

نیروگاه اتمی بوشهر از سطح ایمنی بسیار بالایی برخوردار است

معاون رئیس سازمان پدافند غیرعامل با اعلام اینکه تاسیسات هسته ای کشور بویژه نیروگاه اتمی بوشهر از سطح ایمنی بسیار بالایی برخوردار است، خبر از برگزاری جشنواره پایداری ملی در روز 22 اسفندماه سال جاری داد.

سید جواد هاشمی فشارکی معاون رئیس سازمان پدافند غیر عامل در گفتگو با خبرنگار مهر، درخصوص اقدامات  این سازمان برای کاهش آسیب پذیری تاسیسات هسته ای کشور بویژه نیروگاه اتمی بوشهر، اظهارداشت: سازمان پدافند غیرعامل برای حفاظت از مراکز مهم و حساس کشور بویژه تاسیسات هسته ای اقداماتی را انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه اقدامات انجام شده برای حفاظت از تاسیسات هسته ای کشور بویژه نیروگاه اتمی بوشهر موجب بازدارندگی دشمنانمان شده است بطوریکه آنان به صراحت بیان می کنند که اگر امروز ما تاسیسات هسته ای ایران را مورد اصابت قرار دهیم به اهداف خود دست پیدا نخواهیم کرد.

معاون رئیس سازمان پدافند غیرعامل تصریح کرد: در حقیقت اقدامات لازم متناسب با شرایط فیزیکی نیروگاه اتمی بوشهر انجام شده و این نیروگاه از سطح ایمنی بسیار بالایی برخوردار است.

وی همچنین در مورد اقدامات سازمان پدافتد غیرعامل در حوزه سایبری عنوان کرد: اقدامات قابل توجهی هم در سطح پژوهشی و هم در سطح کارهای اجرایی در حوزه سایبری صورت گرفته است بطوریکه دفاع غیرعامل هم در این حوزه برای مردم مایه امیدواری است.

هاشمی فشارکی در این رابطه اعلام کرد: درجشنواره پایداری ملی که 22 اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد برخی از پژوهشهایی که دراین رابطه در قالب کتابهایی منتشر شده است به نمایش در خواهد آمد.

کد خبر 1262601

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha