۳ دی ۱۳۹۱، ۱۵:۵۶

در سقز/

نمایشگاه خوشنویسی از آثار "اسعد رشیدیان" برپا شد

نمایشگاه خوشنویسی از آثار "اسعد رشیدیان" برپا شد

سقز -خبرگزاری مهر: نمایشگاه خوشنویسی از آثار هنرمند سقزی "اسعد رشیدیان" در دبیرستان استعدادهای درخشان این شهرستان برای بازدید دانش آموزان این دبیرستان و سایر دبیرستان های شهرستان سقز برپا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، این نمایشگاه با ۲۰ اثر از امروزبه مدت یک هفته برپا شد و انتظار می رود توسط دانش آموزان و مردم فرهنگ دوست سقز از این نمایشگاه استقبال شود.

هنرمند خوشنویس سقزی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه در داخل فضاهای آموزشی بسیار تاثیر گذار است و می تواند انگیزه ای برای فعالیت های هنری شود.

اسعد رشیدیان افزود: نمایشگاه را می توان در هر جا برگزار کرد و من معتقدم این آثاربه جای اینکه در خانه خاک بخورد باید در معرض دید مردم باشد.

وی همچنین گفت: هنر خوشنویسی یکی از هنرهای بسیار ارزشمند است که در دل بسیاری از ایرانیان جای دارد و خط خوش شاید یکی از آرزوهای مردمان ایران باشد.

این هنرمند خوشنویس همچنین ضمن تشکر از همکاری و همدلی مسئولین دبیرستان استعدادهای درخشان بیان کرد: نوشتن خط وبه خصوص آیات قرآنی آرامشی غیر قابل وصف به من می دهد و سعی کرده ام از این آرامش نهایت لذت را ببرم و در اکثر اوقات آثار قرآنی را خوشنویسی می کنم.

رشیدیان در پایان یادآور شد: هنر خوشنویسی با آن فن و زیبایی که دارد می تواند عاملی مناسب برای فرهنگ سازی باشد و مردم هر آنچه را که زیبا باشد و زیبابه نظر برسد بیشتربه ذهن می سپارند و در یاد و خاطرشان می ماند.
 

کد خبر 1773219

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha