۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۳:۰۱

به مناسبت سالروز سفر رهبر؛

خانه کشتی شهرستان سقز افتتاح شد

خانه کشتی شهرستان سقز افتتاح شد

سنندج - خبرگزاری مهر: خانه کشتی شهرستان سقز با حضور مدیر کل ورزش و جوانان، فرماندار، رئیس اداره ورزش و جوانان، جمعی از مسئولان و ورزشکاران شهرستان سقز به مناسبت گرامیداشت سالروز ورود رهبر انقلاب به این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سقز صبح دوشنبه در مراسم افتتاح خانه کشتی شهرستان سقز گفت: با توجه به پیشینه ورزش پهلوانی و کشتی در این شهرستان نیاز بود خانه ای کشتی در این شهرستان افتتاح شود.

فرزاد خاکی اظهار داشت: خانه کشتی شهرستان سقز با هزار و 700 متر مربع و 550 میلیون تومان از محل اعتبارات دور دوم سفر هئیت دولت افتتاح شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان سقز دارای قهرمانانی در سطح جهانی و المپیک است، افزود: انتظار می رود افتتاح خانه کشتی در این شهرستان باعث توسعه و شکوفایی این رشته ورزشی باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سقز بیان کرد: با توجه به پتانسیل بالایی استان در رشته های مختلف ورزشی فراهم ساختن زیرساخت ها باید اولویت کاری مسئولان باشد.

خاکی یادآور شد: استفاده از تجربیات پیشکسوتان می تواند بستر را برای ارتقاء سطح کمی و کیفی این رشته ورزشی فراهم کند.

وی ادامه داد: انتظار می رود حضور پیشکسوتان و جوانان کشتی پهلوانی در خانه کشتی زمینه را برای حضور ورزشکاران این شهرستان در عرصه های ملی و بین المللی فراهم کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سقز گفت: با توجه به اینکه کشتی سقز یکی از قطب های کشتی استان است توجه به این رشته ورزشی می تواند موجبات توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر این رشته را در این شهرستان فراهم کند.

کد خبر 2058942

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha