۲۸ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۰۲

کریمی:

مقابل تراکتورسازی تبریز برخلاف روند بازی گل خوردیم/ همیشه در 15 دقیقه نهایی از رقیب ضربه می خوریم

مقابل تراکتورسازی تبریز برخلاف روند بازی گل خوردیم/ همیشه در 15 دقیقه نهایی از رقیب ضربه می خوریم

اهواز ـ خبرگزاری مهر: دروازه بان تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: متاسفانه در بازی مقابل تیم تراکتور سازی تبریز برخلاف روند بازی گل خوردیم.

پرویز کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: تیم ما برای بازی شب گذشته مقابل تراکتور سازی تبریز برنامه های خوبی در دستور کار داشت و به خوبی این برنامه ها را در زمین اجرا کرد. ما توانستیم تمام اهداف از پیش تعیین شده این بازی را به خوبی محقق کنیم به جز یک هدف که آن هم پیروزی و کسب سه امتیاز در این بازی بود.

وی افزود: شرایط آن گونه که انتظار داشتیم به سود ما پیش می رفت ولی برخلاف روند بازی گل خوردیم اما باز هم به بازی برگشتیم. متاسفانه مشکلی که در تیم ما وجود دارد این است که در بیشتر بازی ها در 15 دقیقه پایانی از حریفان ضربه می خوریم. ما باید حتی در دقایق پایانی نیز امتیاز برتری خود مقابل تیم ها را به خوبی حفظ کنیم. هیچ تیمی نباید در روند بازی به برتری خود مغرور شود چون در بازی های فوتبال باید حتی در ثانیه آخر بازی نیز انتظار یک نتیجه جدید را داشت.

گلر تیم فوتبال استقلال خوزستان تصریح کرد: تشخیص و برطرف کردن این ضعف به عهده کادر فنی است و امیدواریم در بازی های دیگر این مشکل برای ما به وجود نیاید و دیگر در 15 دقیقه پایانی با مشکل رو به رو نشویم. البته بازیکنان تیم نیز باید در کنار کادر فنی تمام تلاش خود را برای حفظ برتری خود مقابل تیم حریف انجام دهند.

کریمی بیان کرد: تیم حریف صدرنشین است و در این بازی برای کسب سه امتیاز به میدان آمده بود. با وجود جایگاه تیم تراکتورسازی تبریز اما تیم ما نیز برابر این تیم دست و پا بسته نبود و می توانستیم در این میدان پیروز از زمین خارج شویم.

وی در خصوص بازی آینده تیمش برابر پرسپولیس تهران گفت: بازی حساسی را برابر پرسپولیس داریم و با توجه به شرایطمان در جدول تنها برای کسب سه امتیاز به میدان می رویم. باید در بازی های آینده بتوانیم سه امتیاز برتری را کسب کنیم تا به جایگاه مطلوبی در جدول رده بندی دست پیدا کنیم.

کد خبر 2372989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha