۱۱ مهر ۱۳۹۴، ۱۴:۳۶

«مجلس انتقام جویی هملت» میزبان نمایندگانی از ۴ کشور

«مجلس انتقام جویی هملت» میزبان نمایندگانی از ۴ کشور

اعضای چهار سفارت بلغارستان، گرجستان، لهستان و تاجیکستان به تماشای نمایش «مجلس انتقام جویی هملت» به کارگردانی حسین جمالی نشستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «مجلس انتقام جویی هملت» نوشته و کار حسین جمالی که از ۲۴ شهریورماه اجراهای عمومی خود را در سالن سایه مجموعه تئاترشهر آغاز کرده است، میزبان اعضای چهار سفارت بلغارستان، گرجستان، لهستان و تاجیکستان شد.

در این بازدیدها جیوکو کانچو دیپلمات فرهنگی بلغارستان، ماموکا کوراس بدیانی رایزن فرهنگی سفارت لهستان، شهرزاد ابراهیمی مدیر هماهنگی برنامه های سفارت تاجیکستان، فرنگیس بکوا دیپلمات و وابسته فرهنگی سفارت تاجیکستان و میراوا دیپلمات و وابسته اقتصادی حضور داشتند.

این نمایش دستاورد پژوهش اجرا در راستای مدون‌سازی و تعریف سیستم نمایشی برای نمایش‌های شرقی و ایرانی است.

مجید رحمتی، فرزین محدث، ارسطو خوش‌رزم، لطف‌الله سیفی، فریدون محرابی، مسعود حجازی‌مهر، علی عامل هاشمی، مسیح کاظمی، سارا عباسپور و بهاالدین مرشدی بازیگران این نمایش‌ هستند.

همچنین نمایش «مجلس انتقام‌جویی هملت» به نویسندگی و کارگردانی حسین جمالی از ۱۵ تا ۲۲ مهرماه دو اجرایی می شود و در دو سانس  ۱۹ و ۲۰:۴۵ به صحنه می رود.

اجرای دوم روز چهارشنبه ۱۵ مهر این نمایش جهت حمایت از بیماران دیابتی خواهد بود و عواید آن به کانون حمایت از بیماران دیابت تعلق می گیرد.

کد خبر 2930684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha