۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۳:۱۴

در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به خراسان شمالی؛

بالاترین میزان درخواست‌های ثبت شده در سامانه سامد كمك بلاعوض بود

بالاترین میزان درخواست‌های ثبت شده در سامانه سامد كمك بلاعوض بود

بجنورد- مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گفت: در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به خراسان شمالی بیشترین درخواست های مردمی ثبت شده در سامانه سامد، كمك های بلاعوض بود.

مهدی كرامتی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در سفر هیئت دولت به خراسان شمالی سامانه تلفنی ۱۱۱ به منظور انتقال درخواست های مردم استان با رئیس جمهوری راه اندازی و عملا جایگزین مکاتبات دستی شد.

وی اظهار داشت: این سامانه در راستای تحقق دولت الکترونیک، شفاف سازی فرایندهای اداری، تسهیل ارتباط مردم با دستگاه های اجرایی و تسریع در پیگیری مطالبات و حل مشکلات مردم راه اندازی شد.

کرامتی افزود: ۱۸۰ کاربر این سامانه در هر نوبت، به صورت ۲۴ ساعته و طی مدت سه روز، بیش از ۱۰۲ هزار تماس مردمی را در سامانه  سامد ثبت کردند.

وی تصریح کرد: طی این مدت ۷۰۰ هزار دقیقه مكالمه شهروندان با سامانه ۱۱۱ ثبت و ضبط شده است.

کرامتی با اشاره به اینكه بیكاری و عدم اشتغال یكی از مهمترین معضلات استان است، تصریح كرد: با این حال درخواست كمك های بلاعوض بیشترین رقم درخواست های مردمی را در سفر هیئت دولت به خود اختصاص داده بود.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری افزود: همچنین در مکاتبات انجام شده مردم با رئیس جمهوری، ۹ هزار درخواست در خصوص ایجاد اشتغال و ۲۵ هزار درخواست نیز در خصوص كمك های بلاعوض بوده است.

كرامتی اضافه كرد: سامانه ۱۱۱ سامد هم اكنون در استانداری خراسان شمالی نیز فعال بوده و آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات شهروندان است.

به گزارش خبرنگار مهر، خراسان شمالی ۲۴ خردادماه جاری میزبان هیئت دولت بود.

کد خبر 2785646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha