۴ اسفند ۱۳۹۴، ۱۹:۰۷

دبیر هیئت بازرسی انتخابات خراسان شمالی:

مردم تخلفات انتخاباتی را به سامانه «سهبا» پیامک کنند

مردم تخلفات انتخاباتی را به سامانه «سهبا» پیامک کنند

بجنورد - دبیر هیئت بازرسی انتخابات خراسان شمالی از مردم استان خواست تا تخلفات انتخاباتی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان را به سامانه «سهبا» پیامک کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی؛ مهدی کرامتی ضمن دعوت از مردم استان برای حضور پرشور و حداکثری در انتخابات هفتم اسفند، از آنان خواست تا هرگونه تخلف انتخاباتی که از سوی نامزدها، ستادهای تبلیغات، مجریان و بازرسان انتخابات مشاهده می‌کنند را با ارسال پیامک به سامانه هوشمند بازرسی انتخابات موسوم به «سهبا» گزارش کنند.

وی دراین به اره اظهار داشت: سامانه «سهبا» برای دریافت گزارشات پیامکی مردمی و نامزدهای انتخاباتی در خصوص تخلفات انتخابات، به طور هوشمند در تمامی شهرستان‌های خراسان شمالی فعال شده است.

کرامتی شماره‌های سامانه پیامکی سهبا را به تفکیک شهرستان‌های خراسان شمالی، ۳۰۰۰۵۰۴ را برای اسفراین، ۳۰۰۰۵۰۶ بجنورد، ۳۰۰۰۵۰۷ جاجرم، ۳۰۰۰۵۰۸ شیروان، ۳۰۰۰۵۰۹ مانه و سملقان، ۳۰۰۰۵۱۰ راز و جرگلان، ۳۰۰۰۵۱۱ فاروج و ۳۰۰۰۵۱۲ را برای شهرستان گرمه اعلام کرد.

وی با بیان این که در سامانه «سهبا»، در هر استان بازرسان یک شهرستان برای ارسال گزارشات بازرسی خود در روز انتخابات از این سامانه استفاده می‌کنند، اظهار داشت: در خراسان شمالی بازرسان شهرستان گرمه قابلیت استفاده از این امکان را دارند و می‌توانند تخلفات احتمالی انتخابات دراین شهرستان را در این سامانه ثبت کنند.

 

کد خبر 3564365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha