خانه سينما براي ساخت فيلمنامه اي با عنوان " مهماني از كارائيب " به بهزاد فراهاني مجوز كارگرداني نمي دهد.

بهزاد فراهاني، بازيگر با سابقه تئاتر، سينما و تلويزيون در گفت و گو با خبرنگار سينمايي "مهر"، با تاييد اين خبر گفت:  براي ساخت فيلمنامه " مهماني از كارائيب " كه حدود يك ماه پيش به چاپ رسيده است، به كانون كارگردانان خانه سينما مراجعه كردم. اما آنها صدور مجوز كارگرداني را در گرو ساخت يك فيلم كوتاه و تحويل آن به خانه سينما مي دانند كه البته من حاضر به انجام چنين كاري نيستم.
وي در ادامه راجع به اينكه  شرط مورد نظر بخشي از مقررات مربوط به صدور مجوز كارگرداني است، توضيح داد:  براي صدور مجوز كارگرداني روش هاي ديگري هم دارند كه درباره افرادي كه به آنها علاقمندند، اعمال مي شود. براي نمونه اين روش ها را در مورد نيكي كريمي و دكتر علي رفيعي به منظور ساخت نخستين فيلم بلندشان داشته اند، اما در مورد من اين روش ها را ندارند كه اميدوارم دارا شوند!
فراهاني در پاسخ به اينكه نيكي كريمي پيش از ساخت نخستين فيلم بلندش، فيلم كوتاه " بودن يا نبودن " را توليد كرده است، يادآور شد:  در سال 1349 فيلمنامه اي از من به مرحله توليد رسيده است و در سال 1352 سه فيلم داستاني ساخته ام. اين حركت، شوخي هاي مربوط به اين دوران است.
بهزاد فراهاني تاكيد كرد تهيه كننده و سرمايه گذار اين فيلم هم مشخص شده است ، اما از اعلام نام او خودداري كرد.