تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۸۳ - ۱۱:۳۹

روابط عمومي حوزه هنري كرج اعلام كرد :دومين جشنواره سراسري فيلم 100 ثانيه اي به همت دفتر هنرهاي تصويري حوزه هنري كرج ، 24 لغايت 26 آذرماه سال جاري در اين شهر برگزار ميگردد.

به گزارش خبرگزاري "مهر"  بهنام بهادري دبير اين جشنواره گفت : دستيابي به اهداف مورد نظر در جشنواره  و استقبال بي نظير هنرمندان فيلمساز سبب شد تا با استعانت از درگاه ايزد منان و در راستاي سياست هاي حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي و در جهت جذب و پرورش استعدادهاي درخشان هنري و با هدف پاسداشت كرامت و ارزشهاي والاي انساني و بسط و گسترش نگاه موجز در توليد آثار تصويري فراخوان دومين جشنواره سراسري فيلم 100  تنظيم و به سراسر كشور ارسال گردد.
وي افزود: تشويق و ترغيب جوانان به توليد آثار كوتاه  از ديگر اهدافي است كه در جشنواره نخست بدان دست يافتيم و در جشنواره دوم رشد و تعالي آنرا دنبال مي كنيم .
بهنام بهادري بخشهاي اين جشنواره را مسابقه فيلم هاي 100 ثانيه اي شامل فيلمهاي مستند، انيميشن و داستاني، بخش مواد مخدر و خارج از مسابقه شامل جنبي ، گزيده آثار بين الملل و نمايش ويژه برشمرده و افزود: فيلم هايي كه توسط هيات انتخاب پذيرفته خواهند شد با موضوعات كرامت انساني و ارزشهاي ديني، اعتياد و مواد مخدر، دفاع مقدس ، فرهنگ بومي ، انسان و تكنولوژي ، دنياي كودكان و خلاقيت و نوآوري خواهد بود.
وي گفت: مهلت ارسال آثار به دبيرخانه جشنواره 30 مهرماه 83 تعيين گرديده و آراء هيات انتخاب تا پايان آبان ماه به اطلاع شركت كنندگان خواهد رسيد.
وي برگزاري سمينار تخصصي با حضور كارشناسان و اساتيد را با موضوع تبيين جايگاه فيلمهاي كوتاه در حاشيه جشنواره از ويژگي هاي اين جشنواره برشمرد.