بوشهر- خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: مسئولان و مدیران استان بوشهر با حضور در جمع ایتام و نیازمندان خواسته ها و مطالبات آنان را برآورده کنند.

به گزارش خبرنگار مهر در بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری پیش از ظهر سه شنبه در جمع مدیران و ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) بوشهر حضور مسئولان استانی در جمع ایتام ضروری دانست و افزود: این امر سبب می شود با ایجاد روحیه نشاط و امیدواری در بین این قشر، جامعه ای شاداب بر مبنای اصول عدالت اجتماعی داشته باشیم.

وی اظهار داشت: همچنین این امر موجب می شود مسئولان از نزدیک با نیازها و مشکلات ایتام و نیازمندان آشنا شده و برای رفع این نیازها و فراهم کردن زمینه رفاه هرچه بیشتر این قشر را فراهم کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: امید می رود با حضور مسئولان و مدیران استان بوشهر در جمع ایتام و نیازمندان در سال جدید به مراتب بیشتر و موثرتر از سالهای پیش باشد.

مدیرکل کمیته امام خمینی(ره) استان بوشهر نیز گفت: سیاست کلی این نهاد خود اتکایی ، اشتغالزایی و تاثیرگذاری محرومان در جامعه است و در این راستا تلاش گسترده ای در حال انجام است.

فرید محبی افزود: با برنامه ریزی های انجام شده علاوه بر فراهم کردن زمینه اشتغال اعضای خانواده های تحت پوشش این نهاد در مشاغل کوچک و کارگاهی تلاش می شود تا زمینه حضور آنان در کارگاههای تولیدی بزرگ نیز مهیا شود تا بتوانند با باور توانمندی خود بیش از پیش به خود و جامعه خدمت کنند.