یک وزیر کابینه رژیم صهیونیستی در ادامه تهدیدات این رژیم علیه کشورهای منطقه و در سکوت جامعه جهانی تهدید کرد که در صورت وقوع جنگ با لبنان، سوریه را به عصر حجر باز خواهد گرداند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی، یک وزیر کابینه رژیم صهیونیستی تهدید کرد: در صورت حمله موشکی حزب الله لبنان به اسرائیل، سوریه را به عصر حجر باز می گردانیم و زیرساخت های این کشور و تمامی بنادر، نیروگاه های برق و فرودگاه های این کشور را ویران خواهیم کرد.

این در حالی است که ساندی تایمز چاپ انگلیس نیز در گزارشی نوشت: اسرائیل همواره سوریه را تهدید به حمله به دلیل حمایت آن از حزب الله لبنان کرده است.

به نوشته این هفته نامه در نامه تهدید آمیز رژیم اسرائیل به سوریه که توسط یک طرف سوم به دمشق تحویل داده شده آمده است : در صورت هر گونه حمله موشکی از سوی حزب الله به مواضع اسرائیل، عکس العمل تل آویو متوجه سوریه خواهد شد.
 
از هفته گذشته تل آویو سناریوی جدیدی را علیه مقاومت آغاز کرده و آن متهم کردن سوریه به ارسال موشک های پاتریوت اسکاد به حزب الله لبنان است. پس از تل آویو واشنگتن نیز این ادعاها را تکرار کرد.
 
آمریکا و رژیم صهیونیستی که در تلاش برای خلع سلاح حزب الله شکست خورده اند اکنون تلاش می کنند تا با پرداختن به جنگ روانی انرژی حزب الله را صرف این نبرد نرم کنند.
 
در همین رابطه یک مقام آمریکایی که نام وی فاش نشده در گفتگو با روزنامه وال استریت ژورنال مدعی شد : سوریه موشک های بالستیک "اسکاد" را که با فناوری روسیه و یا کره شمالی ساخته شده، به حزب الله لبنان انتقال داده است.