تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۰

شهرام گیل‌آبادی مشغول کارگردانی بیت ایمیج‌هایی با مضمون امام رضا (ع) است.

شهرام گیل‌آبادی در این باره به خبرنگار مهر گفت: به نظرم تلویزیون باید به دنبال ساخت برنامه‌های متنوع با فرم‌های جدید باشد. باید برنامه‌ها رنگ‌آمیزی داشته باشد تا بتوانیم تنوع دیداری را ایجاد کنیم. یکی از مشکلات تلویزیون در حال حاضر نبود تنوع دیداری است که با رنگ‌آمیزی و ریتم مناسب می‌توان این مسئله را برطرف کرد.

وی در ادامه افزود: هر یک از شبکه‌ها با توجه به ماموریتی که برایشان تعریف شده است می‌توانند برنامه‌هایی کوتاه با مضامین متفاوت تهیه کنند. من در حال ساخت 16 بیت ایمیج‌های مستند فرهنگی - دینی هستم. بیت‌ایمیج‌ها برنامه‌های کوتاه یک تا سه دقیقه‌ای است که نقطه شروع، اوج و پایان دارد.

مدیر سابق مرکز هنرهای نمایشی رادیو خاطرنشان ساخت: موضوع تعدادی از این برنامه‌ درباره امام رضا (ع) است و تعدادی دیگر هم به عشق و علاقه مردم به حضرت علی (ع) اختصاص دارد.

عوامل این برنامه عبارتند از تهیه‌کننده و کارگردان: شهرام گیل‌آبادی، مجری طرح: صادق داوری‌فر، تدوین: نفیسه ظهیری و عارفی.

پخش مستند "این آدم‌ها سیاه و سفید هستند" به کارگردانی شهرام گیل‌آبادی و تهیه‌کنندگی صادق داوری‌فر از چندی پیش از شبکه دو شروع شده و ادامه دارد.