قم - خبرگزاری مهر: رئیس دانشکده الهیات دانشگاه قم توجه به فرهنگ اسلامی را مطمئن‌ترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن دانست.

حجت الاسلام عسگر دیرباز، در گفتگو با خبرنگار مهر در قم تصریح کرد: اگر امروز می‌خواهیم که با معضلاتی چون بدحجابی در جامعه مقابله کنیم باید فرهنگ غنی اسلام را به طور جدی مورد توجه خود قرار دهیم.

وی همچنین خاطر نشان کرد: چنانچه رهنمودها و راهکارهایی اهل بیت‌(ع) و به ویژه حضرت زهرا‌(س) به ما آموخته بودند، از سوی مردم به دقت اجرا می‌شد، جامعه ما شاهد این مشکلات اجتماعی و اخلاقی نبود.

دیرباز در ادامه با ابراز تأسف از وجود پدیده شوم بدحجابی در کشور، ابراز داشت: دشمنان اسلام همواره در طول تاریخ و متناسب با امکانات زمان، در صدد ضربه زدن به مسلمانان بوده و هستند و امروز نیز پس از شکست در تهاجمات فیزیکی، با طرح ناتوی فرهنگی قصد ضربه زدن به ما را دارند و گسترش بدحجابی در کشور، از اثرات این تهاجمات می باشد.

عضو هیئت علمی دانشگاه قم همچنین با بیان این که عصر حاضر، عصر ارتباطات می‌باشد، گفت: دشمنان با استفاده از امکانات روز دنیا به اشاعه اهداف پلید خود می‌پردازند و در این میان خانواده‌ها باید نسبت به این موضوع با هوشیاری کامل برخورد کنند.