تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۵

اصفهان - خبرگزاری مهر: معاون عمرانی شهرداری اصفهان گفت: تاکنون ‌عملیات اجرایی پروژه زیرگذر احیای میدان امام علی (ع) 67(میدان عتیق) درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر در اصفهان، علیرضا قاری قرآن صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: عملیات اجرایی این پروژه در دو شیفت کاری به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیلات بدون وقفه در حال انجام است.

وی با اشاره به مهمترین فعالیتهای عمرانی در نقاط مختلف طرح احیای میدان امام علی (ع) تصریح کرد: اسکافولدبندی و قالبندی میدان در قسمت جنوب شرقی در حال انجام است و علاوه بر آن در محور خیابان عبدالرزاق خاکبرداری رمپ وزیرگذر تا نزدیکی بازاربزرگ صورت گرفته و اکنون دسترسی به میدان در قسمت جنوب امکان پذیر است چنانچه و تا چند روز آینده دسترسی شمال این خیابان آماده خواهد شد.

وی با بیان اینکه خاکبرداری زیرگذر به صورت کامل در محور خیابان های ولی عصر و مجلسی به صورت کامل صورت گرفته اظهار داشت: به زودی اتصال این خیابانها به میدان برقرار خواهد شد.

قاری قرآن همچنین در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: کلکتور اصلی فاضلاب محور عبدالرزاق و ولی عصر در قسمت مرتبط با میدان به صورت موقت به دور میدان منتقل شده و انتظار میرود چند ماه زودتر از برنامه زمان بندی شده در نیمه نخست سال جاری عملیات زیرگذر پروژه میدان امام علی (ع) پایان یابد.