قم - خبرگزاری مهر: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی ضمن تسلیت ارتحال آیت‌الله سیدمحمد مفتی ‌‌شیعه موسوی، همت این عالم را در حل مشکلات فرهنگی و معیشتی مردم ستودنی دانست.

به گزارش خبرنگار مهر در قم،‌ در پیام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: خبر درگذشت عالم ربانی و فقیه برجسته حضرت آیت‌الله سیدمحمد مفتی‌شیعه موسوی(ره) موجب تأثر و تأسف فراوان گردید.

این عالم ربانی که از شاگردان امام عزیز و عالمان بزرگی چون آیت‌الله العظمی بروجردی و علامه طباطبایی بود عمر خود را در خدمت به مکتب تشیع و عزت اسلام گذرانید و با تألیفات علمی و فقهی و تربیت شاگردان به احیای یاد و نام اهل بیت کمک فراوانی کرد. همت ایشان در حل مشکلات فرهنگی و معیشتی مردم به ویژه مردم اردبیل امری ستودنی و مثال‌زدنی بود.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تسلیت رحلت این عالم ربانی، علو مقام را برای ایشان و سلامت و بقای عمر را برای بازماندگان خواستار است.

لازم به ذکر است آیت‌الله سید محمدتقی مفتی‌الشیعه موسوی روز گذشته در سن 82 سالگی در قم دار فانی را وداع گفت و مراسم تشییع این عالم بزرگوار عصر پنجشنبه از مسجد امام حسن عسکری به حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) برگزار میشود و آیتالله شبیری زنجانی بر پیکر وی نماز میت اقامه خواهد کرد.