گرگان - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت اسکواش گلستان از ساماندهی سه هزار ورزشکار بیمه شده در رشته ورزشی اسکواش در این استان خبر داد.

علی مومنی در گفتگو با خبرنگار مهر در گرگان افزود: برای پنجمین سال پیاپی هیئت برتر اسکواش کشور شناخته شدیم و این رشته در استان مورد توجه است.

وی به برنامه های سال جاری هیئت اسکواش  در استان اشاره کرد و اظهار داشت: افتتاح اولین خانه اسکواش که بهترین سالن اسکواش کشور است، میزبانی کلینیک مربیگری آسیا زیر نظر(ایجاز ازمت) سرمربی تیم ملی مالزی از 25 تا 28 خرداد در استان از جمله برنامه هاست.
 
وی خاطرنشان کرد: میزبانی روسا و مسئولان کمیته آموزش اسکواش کشور در گرگان در خردادماه، راه اندازی مدارس اسکواش در استان و راه اندازی اولین آکادمی اسکواش در سالن شهرداری از دیگر برنامه هاست.
 
مومنی افزود: میزبانی اولین دوره مسابقات سطح لایت جهانی اسکواش یا کاپ ازاد اسکواش تحت نظر انجمن اسکواش بازان حرفه ای جهان که مصادف با ولادت حضرت مهدی (عج) در مردادماه و میزبانی مسابقات جوانان و امید اسکواش در دهه دوم مرداد از دیگر طرحهاست.
 
رئیس هیئت اسکواش گلستان عنوان کرد: در دهه سوم مرداد اردوی تیم ملی اسکواش به مدت 25 روز با حضور سرمربی مالزیایی تیم ملی در منطقه برگزار می شود.
 
وی تعداد هیئتهای اسکواش استان را 14 هیئت اعلام کرد و افزود: درصدد هستیم تا شمار هیئتها به 17 هیئت افزایش یابد.