استان تهران - خبرگزاری مهر: مهلت نام نویسی و ارسال مقاله های علمی به چهارمین کنگره علوم دامی کشور که پیش از این تا پایان خردادماه اعلام شده بود تا 15 تیرماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش خبرنگار مهر در کرج، تاکنون بیش از یکصد مقاله در محورهای مختلف کنگره علوم دامی به دبیرخانه این کنگره ارسال شده است.

هدف از برگزاری این کنگره، انتشار دستاوردهای جدید علمی پژوهشی در زمینه علوم دامی، ایجاد ارتباط میان تولید کنندگان دام و محققان، اطلاع محققان از آخرین کارهای پژوهشی و جلوگیری از تکرار کارهای تحقیقاتی مشابه و کاهش هزینه در تولید از طریق ارائه دستاوردهای علمی است.

استادان، پژوهشگران، دانشجویان و کارشناسان علوم دامی می توانند مقاله های خود در زمینه اصلاح نژاد، تغذیه نشخوارکنندگان و طیور، فیزیولوژی زنبور عسل و کرم ابریشم، بهداشت دام و طیور، مدیریت و اقتصاد، آبزی‌پروری و دیگر رشته‌های مرتبط با علوم دامی را تا 15 تیرماه سال جاری به پست الکترونیکی info@iransas.com ارسال کنند.

مقاله نباید پیش از این در مجموعه مقاله­های سمینارها، کنگره­ها و مجله های داخلی و خارجی منتشر شده باشد و نتایج ارزیابی مقاله ها نیز تا پایان تیر ماه سال جاری اعلام خواهد شد.

این کنگره اواخر شهریور ماه سال جاری در محل پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران واقع در کرج برگزار می شود.

این کنگره با همکاری قطب علمی بهبود کیفیت و کمیت لاشه گوسفندان بومی ایران و گروه علوم دامی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران برگزار می شود.