استان تهران - خبرگزاری مهر: جلسات تواصی به حق کارکنان آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام ماهانه در تالار شیخ صدوق حرم مطهر برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر در شهرری، یکصد و شصت و دومین جلسه تواصی به حق مدیران و کارکنان آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام، صبح دوشنبه 14 تیرماه با تلاوت آیات وحی توسط آقای جعفر شکری آغاز شد و پس از بیان احکام شرعی از سوی حجت الاسلام و المسلمین عظیما، آقای عرب سرخی به مدیحه سرایی پرداخت.
 
حجت الاسلام سید مهدی طباطبایی سخنران این جلسه، به ایراد سخن در حوزه اخلاق اسلامی پرداخته و پس از آن مسابقه فرهنگی با طرح سئوالاتی از فرمایشات ایشان برگزار شد.
 
اهدای جوایز به چهار تن از برندگان مسابقه فرهنگی جلسه پیشین تواصی به حق، پایان بخش برنامه ها بود.
 
روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه السلام، سلسله جلسات تواصی به حق را با هدف تقویت و ارتقای سطح معنوی و فرهنگی کارکنان این آستان مقدس به صورت ماهانه برگزار می کند.
 
برگزاری دعای توسل، ‌کمیل و ندبه در حرم حضرت عبدالعظیم علیه السلام 
 
مراسم دعای توسل، سه شنبه 15 تیرماه با قرائت دعا توسط آقای محمود کریمی فاضل، پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در مصلای بزرگ ری برگزار خواهد شد.
 
بر اساس این گزارش، مراسم قرائت دعای کمیل، شامگاه پنجشنبه 17 تیرماه با اجرای آقای حمید رمضانپور، پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا و در مصلای بزرگ ری برگزار می شود.
 
همچنین مراسم دعای ندبه، صبح جمعه 18 تیرماه توسط آقای احمد نارنجی در ساعت 7 بامداد در مصلای بزرگ ری اجرا می شود.