قزوین- خبرگزاری مهر: امام جمعه موقت قزوین گفت: تحریم ها و اقدامات آمریکا و متحدانش جز تقویت وحدت ملی و افزایش قدرت ایران و نیز ارتقای رشد علمی و اقتصادی، چیزی دیگری در پی نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر در قزوین، حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد در مراسم نماز جمعه این هفته قزوین ضمن تبریک 27 رجب مبعث حضرت رسول اکرم (ص) و سوم شعبان سالروز ولادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با الهام از راه آن حضرت، یکی از ارکان مقتدر نظام اسلامی است که در کنار سایر نهادها مسیر عزت و اقتدار کشور را بخوبی طی می کند.
 
وی با اشاره به تجاوز دشمن در جنگ تحمیلی به کشورمان گفت: با اراده خداوند، هوشیاری ملت و نیز پایداری جوانان و نیروهای مسلح این توطئه دشمن، تبدیل به سکوی اقتدار، عزت، تعالی و حفظ تمامیت ارضی کشور شد.
 
نائب رییس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اقتدار امروز نظام مقدس اسلامی بدون شک برگرفته از مجاهدت های جانبازان، شهدا، آزادگان صبور و نیروهای مسلح و از جان گذشته است.

حجت الاسلام ابوترابی فرد تاکیدکرد: امروز شاهدیم عالیترین مقام ارشد اطلاعاتی و نظامی آمریکا، ژنرال "رونالد پرجس" در گزارش خود به سنای آمریکا، ایران را کشوری قدرتمند معرفی می کند که با تکیه بر این قدرت دفاعی توان مقابله با نیروهای منطقه را دارد.
 
وی این اظهارنظر را تامل برانگیز و از روی آگاهی دانست و گفت: امروز جمهوری اسلامی به برکت رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری، هوشیاری و یکپارچگی ملت و توان نیروهای نظامی خود، در منطقه از قدرت زیادی برخوردار است و قادر است تمامی معادلات دشمن را بر هم بزند.
 
خطیب جمعه قزوین یادآورشد: تحریم ها و اقدامات آمریکا و متحدانش جز تقویت وحدت ملی و افزایش قدرت ایران و نیز ارتقای رشد علمی و اقتصادی، چیزی دیگری در پی نخواهد داشت.
 
حجت الاسلام ابوترابی فرد خاطرمشان کرد: با تمسک به اسلام، قرآن کریم، آموزه های دینی و تحکیم پیوند استوار با رهبر مقتدر و آگاه، مسیر عزت و عظمت خود را با قدرت ادامه می دهیم.
 
وی در پایان گفت: خوشبختانه برنامه پنجم توسعه با حضور کارشناسان دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است و امیدواریم با شایستگی این برنامه به اهداف تعیین شده خود دست یابد.