رسانه های لحظاتی پیش از بررسی تجاوز امروز ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان در نشست امشب شورای امنیت سازمان ملل متحد خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه های الجزیره و العربیه در خبری فوری اعلام کردند : شورای امنیت سازمان ملل متحد تا لحظاتی دیگر درباره درگیری امروز ارتش اسرائیل با ارتش لبنان نشست برگزار می کند.

پیشتر لبنان از شکایت علیه رژیم صهیونیستی به شورای امنیت سازمان ملل متحد خبر داده بود، البته رژیم صهیونیستی هم در اقدامی فریبکارانه و فرا به جلو از ارائه شکایت علیه لبنان و مسئول دانستن این کشور سخن گفته بود.

 نشست شورای امنیت در حالی برگزار می شود که با توجه به سیطره کامل آمریکا و دیگر حامیان رژیم صهیونیستی بر این نهاد بین المللی صدور هر گونه قطعنامه ای بر ضد این رژیم یا حتی محکومیت آن بعید به نظر می رسد و به احتمال زیاد این شورا لبنان و رژیم اسرائیل را به خویشتن داری دعوت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نظامیان رژیم صهیونیستی امروز با تانک ها و تجهیزات نظامی خود به روستای العدیسه در جنوب لبنان تجاوز کردند که این امر منجر به درگیری با نیروهای ارتش لبنان شد که به دفاع روی آورده بودند.

 در این تجاوز آشکار، سه نظامی ارتش لبنان و همچنین خبرنگار روزنامه الاخبار به شهادت رسیدند و خبرنگار شبکه المنار نیز زخمی شد.

هلاکت یک فرمانده ارشد صهیونیست و زخمی شدن دو فرمانده دیگر نتیجه ماجراجویی امروز رژیم صهیونیستی علیه لبنان بود.