گرگان - خبرگزاری مهر: رئیس اداره امور شعب گلستان، تعداد دستگاه های کارت خوان این بانک در استان را بیش از سه هزار و 600 دستگاه اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، رحمان تقوی صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران در گرگان افزود: بانک در استان گلستان دارای 72 دستگاه خودپرداز می باشد که از لحاظ تعداد و نیز میزان تراکنش ها بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

وی، تعداد کارت های صادره در استان را بیش از 335 هزار فقره اعلام کرد و اظهار داشت: بانک ملی ایران با حدود 50 هزار نفر پرسنل و سه هزار و 500 شعبه و 612 هزار میلیارد ریال دارایی بعنوان بزرگترین بانک جهان اسلام خود را در عرصه های بین المللی نیز مطرح  کرده است.
 
تقوی گفت: بیش از 30 درصد حجم بازار پولی و مالی کشور در اختیار بانک ملی قرار دارد و در استان گلستان حدود 32 درصد کل تسهیلات توسط بانک ملی پرداخت شده است .
 
رئیس اداره امور شعب گلستان از وصول جدی تر مطالبات معوق، حرکت به سوی بانکداری الکترونیکی و مرتفع کردن نیازهای مشتریان به عنوان برنامه های آینده بانک ملی نام برد.
 
وی گفت: خبرنگاران استان گلستان با تمام وجود با بانک ملی همکاری و دارند و توانسته اند با برقراری ارتباطی تحسین برانگیز با روابط عمومی ، بانک را در رسیدن به اهداف عالی خود یاری کنند.
 
وی در پایان ضمن قدردانی از همکاری خبرنگاران، تعامل بیشتر و نزدیکتر آنهن با تمامی حوزه ها از جمله بانک های استان را بسیار سازنده عنوان کرد.