مدیر بخش محافل و مراسم نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از برگزاری بیش از یکصد محفل، نشست و آیین قرآنی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدتقی میرزاجانی، مدیر بخش محافل و مراسم هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم درباره برنامه تدارک دیده شده گفت: بیش از یکصد نشست، محفل و مراسم باشکوه باحضور چهره های کشوری و قرآنی برای این نمایشگاه تدارک دیده شده است.
 
وی بااشاره به اطلاع‌رسانی گسترده از برگزاری این مراسم ها اظهارکرد: علاوه بر محافل و آیین های تدارک دیده شده کرسی‌های اذان گاهی باحضور قاریان بین‌المللی در هنگام نماز مغرب و عشاء برپا و به صورت زنده از رادیو قرآن پخش می‌شود.
 
میرزاجانی ادامه داد: جنگ "یک شب نورانی در نمایشگاه قرآنی " با برنامه‌هایی همچون سخنرانی حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان، تلاوت قاریان بین‌المللی و مصری، اجرای برنامه توسط گروههای ممتاز تواشیح و برگزاری مسابقات متنوع قرآنی دیگر برنامه‌ای است که به همت بخش محافل و مراسم در تمامی شبهای برپایی نمایشگاه قرآن در محوطه بیرونی اجرا می‌شود.
 
مدیر بخش محافل و مراسم هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم درباره محافل مناسبتی که در نمایشگاه قرآن برپا می‌شود، یادآور شد: چهارمین مجمع عمومی جامعه قرآنی کشور شنبه، ششم شهریور باحضور وزیر ارشاد و قائم مقام قرآنی به‌مناسبت هفته گرامیداشت دولت و جشن میلاد کریم اهل بیت(ع) در نیمه ماه مبارک از جمله محافل مناسبتی است.