بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر گفت: همزمان با هفته گرامیداشت دولت هفت پروژه عمرانی روستایی در استان بوشهر مورد بهره برداری و عملیات اجرایی پنج پروژه نیز آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر در بوشهر، محمد پردل بعد از ظهر یکشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته دولت افزود: شبکه توزیع و خط انتقال آب شهر عسلویه، مجتمع آبرسانی برکه چوپان و میانلو، تاسیسات مجتمع آبرسانی روستای چاه مبارک، مخزن هوایی کنارکوه، آبرسانی به روستای مال سنان و قنات، آبرسانی به روستای قلعه حیدر و آبرسانی به روستای جاشک به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان این که جهت بهره برداری نهایی از این هفت پروژه اعتباری بالغ بر 78 میلیارد و 10 میلیون ریال هزینه شده است، اظهار داشت: از این تعداد سه پروژه مربوط به شهرستان کنگان، 2 پروژه مربوط به شهرستان دیلم و سهم هر کدام از شهرستان های گناوه و دیر یک پروژه است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر به آغاز عملیات اجرایی پنج پروژه این شرکت اشاره کرد و گفت: خرید و اجراء خط انتقال مجتمع روستایی بادوله دشتی، حفر و تجهیز چاه در منطقه پشتکوه، خرید و اجرا شبکه توزیع روستای چاه مبارک، خرید و اجرا شبکه توزیع روستای بیدخون، اجرای تاسیسات مجتمع روستایی حیات داوود شمالی از جمله پروژهایی است که در هفته دولت عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

پردل افزود: جهت اجرایی این تعداد پروژه اعتباری بالغ بر 59 میلیارد و 50 میلیون ریال هزینه خواهد شد.