بیش از 10 تقاطع ترافیکی در غرب تهران با هدف ساماندهی، تعریض، بهسازی شبکه معابر بزرگراهی، شریانی و محلی اصلاح هندسی می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود رضا رئیس دانا سرپرست معاونت حمل و نقل وترافیک منطقه پنج با اعلام این خبر گفت: به منظور بازگشایی گره ترافیک ارتقاء ایمنی تردد و ایجاد دسترسی های محلی در شبکه معابر اصلی و فرعی منطقه طرح اصلاح هندسی اجرا می شود.

وی افزود: شبکه بزرگراهی و معبر جمع و پخش کننده و دسترسی های محلی در برخی نقاط از اتصال مناسب برخوردار نیستند و همین امر گره ترافیکی را موجب می شود که با بررسی و مطالعات صورت گرفته بر روی 10نقطه ترافیکی عملیات اجرای اصلاح آنها در دست اقدام است.

رئیس دانا با بیان اینکه در حال حاضر عملیات اجرایی طرح ها براساس برنامه زمانبندی شده در حال اجرا است افزود: اصلاح هندسی تقاطع بزرگراه همت - جنت آباد با هدف بهبود شبکه بزرگراهی غرب تهران اجرا شد.

وی از تکمیل طرح ساماندهی تقاطع بلوار آیت اله کاشانی - جنت آباد خبر داد و افزود: تقاطع های عدل - همت ، بزرگراه اشرفی اصفهانی - ناطق نوری ، اشرفی - باهنر ، نیما یوشیج - شهران ، تعاون - رسالت و... در حال اصلاح است و ساماندهی و اصلاح هندسی برخی از تقاطع ها نیز پس از تکمیل طرح مطالعاتی اجرا می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه در پایان ساماندهی چراغ های راهنمایی و رانندگی و نیازسنجی را از دیگر اقدامات در دست اجرا برشمرد.