تیم ملی فوتبال کشورمان پس از پیروزی دو بر صفر مقابل چین در خاک این کشور، شنبه شب به وقت محلی وارد شهر سئول پایتخت کره جنوبی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اعضای تیم ایران بعد ازظهر دیروز شنبه ازجنجو به پکن و ساعت 18:10 دقیقه پکن را به مقصد سئول ترک کردند و ساعت 21 به وقت محلی وارد این شهر شدند.

 اعضای تیم ملی در بدو ورود به سئول مورد استقبال مسئولان فدراسیون فوتبال کره جنوبی قرارگرفتند . کلیه اعضای تیم پس از ورود به شهر سئول راهی هتل "می فیلد" شدند و پس از صرف شام به استراحت پرداختند.

قرار است بعد از ظهر فردا دوشنبه افشین قطبی سرمربی تیم ملی کشورمان درنشستی خبری پاسخگوی سئوالات خبرنگاران پیرامون این دیدار تدارکاتی باشد.

بازیکنان تیم ملی صبح امروز یکشنبه را به استراحت خواهند پرداخت و بعد از ظهر امروز و از ساعت 19:30 نخستین جلسه تمرینی خود را در شهر سئول برگزار خواهند کرد. 

دیدار تدارکاتی تیم های ملی فوتبال کره جنوبی و ایران روز سه شنبه در ورزشگاه جام جهانی سئول برگزارخواهد شد . این دیدار را داوران مالزیایی قضاوت خواهند کرد. ضمن اینکه طبق توافقات انجام شده در این دیدار هر تیم مجاز خواهد بود از شش تعویض استفاده کند.  
 
تیم ملی فوتبال کشورمان خود را برای مسابقات جام ملتهای آسیا که دی ماه ساجاری به میزبانی کشور قطر برگزارخواهد شد آماده می کند.