پینگ پنگ بازان اعزامی به بازی‎های آسیایی پس از حضور نفرات برتر مسابقات انتخابی تیم ملی در آکادمی بین المللی اشلاگر اتریش و با لحاظ شدن نظر مربیان این آکادمی معرفی خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا اخلاق پسند، نوشاد عالمیان، میدیا لطفا الله نسبی، افشین نوروزی و واحد مالمیری 5 نفر برتر مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز هستند.

این بازیکنان سوم مهرماه عازم اتریش می‎شوند تا ضمن حضور در آکادمی بین المللی اشلاگر در پروتور جهانی این کشور نیز شرکت کنند. پینگ پنگ بازان کشورمان به مدت یک ماه تمرینات خود را در این آکادمی پیگیری می‎کنند. آنها پیش از حضور در پروتور جهانی اتریش برای مدت 4 روز این کشوررا ترک می‌کنند تا در پروتور جهانی مجارستان شرکت داشته باشند.

نیما عالیمان، پوریا عمرانی و علیرضا ملارجبی نیز به عنوان بازیکنان تیم نوجوانان در آکادمی بین المللی تنیس روی میز اشلاگر حضور خواهند داشت. این بازیکنان همراه با محسن شیشه گرها (مربی) و محمود نظری (سرپرست) به اتریش می‌روند.

پس از پایان اردوی یک ماه در آکادمی بین المللی میز اشلاگر، فدراسیون تنیس روی میز با لحاظ کردن نظر مربیان این آکادمی و همچنین محسن شیشه گرها نفرات اعزامی به بازی‎های آسیایی را انتخاب می‎کند.

محمود نظری با اعلام این خبر به خبرنگار مهر گفت: مربیان آکادمی اشلاگر عملکرد بازیکنان را به طور کامل زیر نظر خواهند داشت چون قرار است با آنها تمرین مستمر داشته باشند. به همین دلیل نظرات آنها یکی از ملاک‎های تعیین کننده خواهد بود.

 "ماریو آمینزیچ" یا "ریچارد پرازه" مربیان آکادمی بین المللی اشلاگر هستند که طبق تفاهم نامه امضا شده میان این آکادمی و فدراسیون تنیس روی میز در هر یک از سفرهای برون مرزی یکی از آنها هدایت نمایندگان کشورمان را بر عهده خواهد داشت.