قم - خبرگزاری مهر: گروه قرآن و حدیث رادیو معارف در راستای تبیین جایگاه والای قرآن در بین تمام حق طلبان عالم و تقبیح عمل زشت و خلاف انسانیت جمعی از افراطیون، برنامه معجزه ماندگار را به صورت زنده از آنتن رادیو معارف پخش میکند.

به گزارش خبرنگار مهر در قم، مدیر گروه قرآن و حدیث رادیو معارف صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن انزجار از عاملین سوزاندن قرآن بیان کرد: ما باید در مقابل این عمل فقط به تبین عظمت و حقانیت قرآن بپردازیم.

محمدحسن معینیان گفت: با توجه به پرداختن موضوعات و مباحث قرآنی به صورت روتین در جدول برنامههای رادیو معارف و اهتمام این گروه برای انجام این رسالت به نحو مناسب، ما را بر آن داشت تا در مقابل این عمل غیر انسانی به طراحی برنامهای با محوریت حقیقت قرآن بپردازیم.

وی در ادامه به بیان ویژگیها و ساختار محتوایی این برنامه پرداخت و اظهار داشت: برنامه معجزه ماندگار به صورت ثابت در جدول پخش برنامههای رادیو معارف گنجانده شده تا بتواند رسالت خود را به شایستگی انجام دهد.

معینیان اضافه کرد: این برنامه روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 24 و 25 شهریور از ساعت 18 تا 19 به تهیه کنندگی و سردبیری سید احمد محمودی به صورت زنده از این شبکه رادیویی پخش خواهد شد.