سازمان بسیج مستضعفین با صدور اطلاعیه‌ای ضمن محکومیت توهین کنندگان به قرآن مجید از مسلمانان و آزادگان جهان به خصوص ملت خداجوی ایران اسلامی دعوت کرد تا خشم و اعتراض توفنده خود را نسبت به این عمل ننگ‌آور پس از نماز جمعه اعلام کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، درابتدای این اطلاعیه آمده است: بسیجیان سرافراز ایران اسلامی همگام با نمازگزاران جمعه در سراسر کشور در حرکت اعتراض آمیز به توهین کنندگان به قرآن کریم، شرکت کرده و خشم و انزجار خود را نسبت به عاملان این هتک حرمت اعلام خواهند کرد.

این اطلاعیه می افزاید: بار دیگر استکبار جهانی با به راه انداختن مزدوری در لباس کشیش به مقدس‌ترین هدیه الهی و کتاب آسمانی (قرآن کریم) توهین کرد و دل بیش از یک میلیارد مسلمان و همچنین میلیون‌ها آزاداندیش ادیان آسمانی دیگر را به درد آورد و عداوت و کینه ابدی خود را نسبت به اسلام و مسلمین بیش از پیش آشکار ساخت.
 
در بخش دیگر این اطلاعیه می‌خوانیم: خناسان و شیاطین این را بدانند که عاقبت گرفتار ابابیلیان حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) خواهند شد و مسلمانان و دیگر آزادگان جهان نخواهند گذاشت تا مستکبرین به آمال و آرزوهای شیطانی خود دست یابند.
 
در بخش پایانی اطلاعیه سازمان بسیج مستضعفین آمده است: بسیجیان و امت جهان اسلام به همراه دیگر ادیان آسمانی در سراسر جهان و به خصوص در ایران اسلامی روز جمعه پس از اقامه نماز دشمن شکن جمعه در حرکتی منسجم دیگر بار وحدت و یکپارچگی و همدلی خود را نشان داده و خشم،‌ انزجار و تنفر خود را نسبت به عاملان هتک حرمت به قرآن کریم را اعلام خواهند کرد.