در پی اعلام خبر فروش موشکهای پاتریوت روسیه به سوریه، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با ابراز نگرانی گفت: اسرائیل باید برای یک تهدید موشکی جدید آماده شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یدیعوت آحارونوت، "بنیامین نتانیاهو" روز یکشنبه در نشست وزرای حزب لیکود گفت: فروش موشکهای کروز روسیه به سوریه مسئله ای مبهم و دردسر ساز است و اسرائیل باید برای یک تهدید موشکی جدید آماده شود.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی افزود: با مجهز کردن تسلیحات نظامی خود برای دادن پاسخی اصولی به این حمله موشکی آماده می شویم.

همچنین در پی اعلام خبر فروش موشکهای پاتریوت روسیه به سوریه، مقامات رژیم صهیونیستی با ابراز نگرانی تهدید کردند به کشورهایی که به لحاظ راهبردی برای روسیه اهمیت دارند، سلاح می فروشند.

این درحالی است که "آناتولی سردیکف" وزیر دفاع روسیه جمعه گذشته اعلام کرد: با وجود مخالفتهای آمریکا و اسرائیل، مسکو همچنان به روابط دفاعی خود با دمشق و فروش موشکهای پاتریوت به سوریه ادامه می دهد.

مقامات رژیم صهیونیستی مدعی هستند که تجهیز ارتش سوریه با موشکهای کروز مافوق صوت مدل P-800 یاخونت، تهدیدهایی را برای کشتی های اسرائیلی در دریای مدیترانه ایجاد می کند از همین رو "بنیامین نتانیاهو" از همتای روس خود خواسته تا از ارسال این موشکها به دمشق جلوگیری کند.