نخستین کارگاه‌های آموزش صنعت هتلداری در ایران با شعار "مهمان نوازی سنت ماست" توسط گروه هتلهای هما برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین برزین مدیرعامل شرکت گروه هتلهای هما با اعلام این مطلب افزود: گروه هتلهای همان با آمیختن علم و تجربه همواره سعی در ارتقای مداوم کیفیت خدمات خود داشته و از این روز با شعار "مهمان نوزی سنت ماست" با هدف کسب رضایت هرچه بیشتر مشتریان را مد نظر قرار داده است.

مدیرعامل گروه‌ هتلهای هما افزود: با هدف کسب رضایت هرچه بیشتر مشتریان، علاوه بر ایجاد امکانات و تسهیلات رفاهی برای مهمانان و تلاش در جهت دستیابی به استانداردها، توانمندسازی علمی و حرفه‌ای پرسنل، افزایش اثربخشی و نوآوری به جهت ارایه خدمات مطلوب به مهمانان را از اهداف ارزشمند این سلسله کارگاه‌های آموزش صنعت هتلداری در ایران قرار داده است که در پایان این کلاسها گواهینامه رسمی از سوی گروه هتل‌های هما به داوطلبان رسمی و آزاد آموزش دیده، داده خواهد شد.

برزین اظهار داشت: برای دستیابی به شعار "مهمان نوازی سنت ماست" مرکز آموزش گروه‌های هتل‌های هما با بیش از هشت سال سابقه در آموزش کلیه سرفصل‌های هتلداری به کارکنان و فعالیت‌ در زمینه استانداردسازی هتل و دریافت گواهینامه‌های بین‌المللی ایزو به منظور ارتقای کمی و کیفی این صنعت انتقال اندوخته‌ها و تجارب این مرکز به علاقمندان را سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده است.

مدیرعامل گروه‌ هتلهای هما افزود: مجهزترین کارگاه‌های و وسایل کمک آموزشی و مجرب‌ترین اساتید هتلداری ایران گرد هم می‌آیند تا در مناسب‌ترین فضای آموزشی در مرکز آموزش گروه هتل‌های هما پذیرای داوطلبان باشد. ضمن آنکه جهت تبادل استاد – دانشجو و اطلاعات تخصصی با پیشرفته‌ترین مرکز آموزش هتلداری دنیا در حال مذاکره می‌باشیم.

مدیرعامل گروه هتل‌های هما افزود: کارگاه‌های علمی متفاوتی مطابق با استانداردهای هتلی فراهم شده و دانشجویان می‌توانند همزمان با آموزش تئوری خود دوره‌های عملی خود را در دوره‌های کارگاه‌های عملی خانه‌درای، کارگاه عملی آشپزی و شیرینی پزی، کارگاه عملی کافی شاپ و کارگاه عملی پذیرایی بگذرانند و تورهای آموزشی در شهرهای تهران، شیراز، مشهد و بندرعباس نیز انجام خواهد شد.

برزین به گزارش سلسله کارگاه های آموزش صنعت هتلداری کشور توسط گروه هتل های هما را گامی در جهت دستیابی به اهداف برنامه‌های چهارم و پنجم توسعه اقتصادی کشور و جذب گردشگران و ایرانگردی دانست که می‌تواند گامی در جهت کاهش وابستگی به صادرات نفتی باشد.