تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۹

کرمان - خبرگزاری مهر: سرمربی صنعت مس کرمان با اشاره به آمادگی مس برای یک پیروزی خارج از خانه گفت: سایپا را در کرج شکست خواهیم داد.

صمد مرفاوی در گفتگو با خبرنگار مهر در کرمان اظهارداشت:‌مس کرمان روند صعودی خود را طی می کند و طی ده مسابقه گذشته شکست نخورده است و این نشان از موفقیت نسبی تیم دارد.

وی گفت: برد هفته گذشته روحیه بازیکنان را افزایش داده است و این درحالی است که سایپا شکست خورده و برای جبران هفته گذشته به میدان خواهد آمد.

مرفاوی اضافه کرد: باید به این مهم توجه کرد که در لیگ برتر هیچ تیمی از قبل بازنده نیست و در هر صورت سایپا هم از تیمهای با ریشه فوتبال ایران است و می تواند برای هر تیمی آن هم درخانه اش مشکل درست کند به همین دلیل با برنامه در این بازی به میدان می رویم اما تنها هدف مس در این بازی شکست سایپا و کسب حداکثر امتیاز است.

سرمربی مس کرمان خاطرنشان کرد: با توجه به نتایج هفته های اخیر باید به این نکته توجه داشت که بازیکنان مس کرمان به انسجام رسیده اند و به دور از حواشی فوتبال می توانند هرتیمی را شکست دهند.

مرفاوی گفت:‌بازیهای سایپا برای بازیکنان آنالیز شده است و طی هفته گذشته چندین جلسه تمرین برای شکست سایپا برگزار کرده ایم.

وی گفت‌:برای موفقیت در این دیدار مجموعه مس کرمان از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند کرد.